hvor meget skal vi ligge i det?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

sidst jeg var til kontrol hos jordemoren fik jeg at vide at babyen ligger helt nede i bækkenet, så nu kunne jeg bare gå hjem og vente på veer... 

da jeg skulle på WC ved middagstid nåede jeg ikke helt at sætte mig før jeg tissede i bukserne  - eller, det troede jeg, men nu er jeg begyndt at have en følelse af at maden er på vej op hver gang jeg får en plukve og jeg kan ikke holde ud at sidde, stå eller ligge nogle steder...

bør jeg kontakte fødegangen eller hvordan?... der er 14 dage til termin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Miss Church

Ms.Sunshine skriver:

sidst jeg var til kontrol hos jordemoren fik jeg at vide at babyen ligger helt nede i bækkenet, så nu kunne jeg bare gå hjem og vente på veer... 

da jeg skulle på WC ved middagstid nåede jeg ikke helt at sætte mig før jeg tissede i bukserne  - eller, det troede jeg, men nu er jeg begyndt at have en følelse af at maden er på vej op hver gang jeg får en plukve og jeg kan ikke holde ud at sidde, stå eller ligge nogle steder...

bør jeg kontakte fødegangen eller hvordan?... der er 14 dage til termin...

Det kan aldrig skade at ringe og høre deres mening Hvis du synes du skal ind og tjekkes er det jo bare det og ellers må du jo se tiden an

Held og lykke  og måske god arbejdslyst i nat 

Anmeld

21. marts 2014

charlottekri

Det kan da aldrig skade at kontakte dem, tænker jeg. Bare sig til dem at du har en mistanke om at vandet er gået. Det kan da aldrig skade

Anmeld

21. marts 2014

Ms.Momo

Miss Church skriver:

Det kan aldrig skade at ringe og høre deres mening Hvis du synes du skal ind og tjekkes er det jo bare det og ellers må du jo se tiden an

Held og lykke  og måske god arbejdslyst i nat 

jeg har den sidste måneds tid været på fødegangen flere gange pga. kraftige plukveer... så føler lidt at jeg kommer "for meget"....

Jeg har egentlig en tid til ekstra jordemor i næste uge, men mener at der er et max. på hvor længe man må gå hvis vandet er gået, jeg kan bare ikke huske hvor længe...

Anmeld

21. marts 2014

Miss Church

Ms.Sunshine skriver:

jeg har den sidste måneds tid været på fødegangen flere gange pga. kraftige plukveer... så føler lidt at jeg kommer "for meget"....

Jeg har egentlig en tid til ekstra jordemor i næste uge, men mener at der er et max. på hvor længe man må gå hvis vandet er gået, jeg kan bare ikke huske hvor længe...

Pjat det er det de er der for Der kan jo ikke ske noget ved at ringe, så må det være deres vurdering om du skal ind

24 timer, så skal baby helst være ude 

Anmeld

21. marts 2014

Sabone

Fra vandet går, må der gå 18 timer og så skal man have antibiotika

Anmeld

21. marts 2014

Ms.Momo

Sabone skriver:

Fra vandet går, må der gå 18 timer og så skal man have antibiotika

ved du om man må tage et varmt brusebad?...

Anmeld

22. marts 2014

Sabone

Ms.Sunshine skriver:

ved du om man må tage et varmt brusebad?...

Det gjorde jeg i hvert fald, men du må ikke gå i karbad

Anmeld

22. marts 2014

Ms.Momo

Sabone skriver:

Det gjorde jeg i hvert fald, men du må ikke gå i karbad

jeg snakkede med fødegangen i går aftes og efter at have hørt hvordan jeg har det foreslog hun selv et varmt bad... så jeg badede til der ikke var mere varmt vand... 

Anmeld

23. marts 2014

Sabone

Ms.Sunshine skriver:

jeg snakkede med fødegangen i går aftes og efter at have hørt hvordan jeg har det foreslog hun selv et varmt bad... så jeg badede til der ikke var mere varmt vand... 

God til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.