Hvornår bliver det min tur ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. marts 2014

Tullemulle

Hej alle. Jeg er snart helt tude færdig  Min kæreste og jeg ønsker så meget et barn at vi ikke tænker på andet ! Vi har prøvet på pb i snart 1 år og 5 måneder, jeg har haft 2 bio kemiske graviditeter. Det tager simpelhen så hårdt på en at jeg er ved at miste håbet om at blive mor  Min kæreste har lige imellem god og lav sperm (hvis i forstår) lægen har sagt til mig at han nem kan lave børn alligevel. Jeg er også blevet tjekket og der er intet galt Årh det er så hårdt ! Kan i give mig lidt håb ? Er der nogle af jer der også tog så lang tid om at blive gravid ? .. Håber nogen vil svarer  Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

sulo

Tullemulle skriver:

Hej alle. Jeg er snart helt tude færdig  Min kæreste og jeg ønsker så meget et barn at vi ikke tænker på andet ! Vi har prøvet på pb i snart 1 år og 5 måneder, jeg har haft 2 bio kemiske graviditeter. Det tager simpelhen så hårdt på en at jeg er ved at miste håbet om at blive mor  Min kæreste har lige imellem god og lav sperm (hvis i forstår) lægen har sagt til mig at han nem kan lave børn alligevel. Jeg er også blevet tjekket og der er intet galt Årh det er så hårdt ! Kan i give mig lidt håb ? Er der nogle af jer der også tog så lang tid om at blive gravid ? .. Håber nogen vil svarer  Knus

Ville ikke gå uden en håndfuld

Kender godt længslen efter at blive mor, det blev jeg også, men der gik mange år inden jeg mødte den rigtige at få børn med og det lykkes os helt uden bevidst at prøve på det, til trods for at min mand burde være næsten steril.

Men 1 ½ år, kan i så ikke snart få noget hjælp...

Anmeld

21. marts 2014

Tullemulle

sulo skriver:

Ville ikke gå uden en håndfuld

Kender godt længslen efter at blive mor, det blev jeg også, men der gik mange år inden jeg mødte den rigtige at få børn med og det lykkes os helt uden bevidst at prøve på det, til trods for at min mand burde være næsten steril.

Men 1 ½ år, kan i så ikke snart få noget hjælp...

Tak for dit svar  Er så glad på dine vegne at du endelig blev mor.  Jeg skal have børn med min kæreste som jeg har været sammen med i 6 år, han er virkelig den jeg skal have mange børn med (når det en dag vil ske!) .. Jeg giver det et par måneder endnu, det skal nok ske.. Jeg er bare utålmodig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.