Marcello 2½ år og en masse nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. marts 2014

Misscbn

Det er længe siden jeg har lavet et opsalg, der er sket en masse i vores liv på både godt og ondt men vi holder hovedet højt 

Han er efterhånden en meget stor dreng som kun er stille når han sover  han har et super godt sprog og er meget med på alt omkring udvikling

Han er 96 cm høj, vejer nok omkring 15 kg eller mere og bruger, hold nu fast 27,5 i sko ja jeg ved ikke hvad han skal nå  folk skyder ham ofte til at være 3 år når vi er ude.

Vi havde nogle problemer med søvn og at få ham til at sove om natte og så stå tidligt op hver morgen, så hans middagslur er kortet ned til 1½ maks og det har givet en mere frisk og fræk dreng  og han sover nu inden kl 20 hver dag og står op så snart jeg siger til eller han selv står op lidt før mig og kommer ind til mig 

Her får i lige lidt nye billeder af min glade dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

MyLove E

blankholm skriver:

Det er længe siden jeg har lavet et opsalg, der er sket en masse i vores liv på både godt og ondt men vi holder hovedet højt 

Han er efterhånden en meget stor dreng som kun er stille når han sover  han har et super godt sprog og er meget med på alt omkring udvikling

Han er 96 cm høj, vejer nok omkring 15 kg eller mere og bruger, hold nu fast 27,5 i sko ja jeg ved ikke hvad han skal nå  folk skyder ham ofte til at være 3 år når vi er ude.

Vi havde nogle problemer med søvn og at få ham til at sove om natte og så stå tidligt op hver morgen, så hans middagslur er kortet ned til 1½ maks og det har givet en mere frisk og fræk dreng  og han sover nu inden kl 20 hver dag og står op så snart jeg siger til eller han selv står op lidt før mig og kommer ind til mig 

Hold nu op en Skønner en du har der Ja han ligner sin mor meget

Puha 27.5 violin kasser er på vej hjem til jer Her er Elias næsten 3 og bruger str 23 :-D:-D

Anmeld

21. marts 2014

Misscbn

MyLove E skriver:

Hold nu op en Skønner en du har der Ja han ligner sin mor meget

Puha 27.5 violin kasser er på vej hjem til jer Her er Elias næsten 3 og bruger str 23 :-D:-D

10000 tak 

Han er ligeså dejlig og mild som han ser ud på billederne heldigvis 

og jaa de er store, min far bruger 46 og mine brødre 46-47 så det er i familien med store fødder

Anmeld

21. marts 2014

TrineMine86

blankholm skriver:

Hvor er han skøn  Dejligt det går bedre med søvnen, men hvor må det være dejligt med et barn man bliver nød til at vække, vores er stort set altid oppe før kl 5-5.30  Og han skal først afleveres 8.30.. 

Han er på str med min søn fra okt 11, har lige målt ham til 97 cm, 16 kg og str 27 i sko, det er jo helt crazy 

Anmeld

21. marts 2014

Misscbn

TrineMine86 skriver:

Hvor er han skøn  Dejligt det går bedre med søvnen, men hvor må det være dejligt med et barn man bliver nød til at vække, vores er stort set altid oppe før kl 5-5.30  Og han skal først afleveres 8.30.. 

Han er på str med min søn fra okt 11, har lige målt ham til 97 cm, 16 kg og str 27 i sko, det er jo helt crazy 

mange tak 

og jaa for det meste kommer han bare ind til mig ved 6 tiden ellers vækker jeg ham da vi skal kører 6.40

og Marcello er fra 23 okt 2011 så jaa det er ret vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.