Jubel over nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
1 svar
7 synes godt om
21. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke andet end at være lykkelig!
Var til NF onsdag, hvor jeg fik fastsat termin til 4/10

Desværre betød det så at min blodprøve ikke kunne bruges da den var taget for tidligt, øv! Men fik at vide at nakkefolden havde normal størrelse, så hun tvivlede på det ville være dårlige tal, men over med mig og få taget ny blodprøve.
I dag ringer sygehuset så og fortæller om tallene, som hedder 1:>20.000, jeg kan simpelthen ikke få bedre tal :')
Det er bedre end min første graviditet! Efter at min kommende mand fik denne besked bar første tanke, jeg ringer til min mor og fortæller det til hende også!
- lige indtil jeg kom i tanke om at det kun er en tæt veninde der ved noget og min forlovedes bedsteven. Nå min mor må lige vente den sidste uge før hun får besked, selvom jeg har lyst til at råbe det ud til hele verden nu når vi har et en dejlig lille sprællende baby med masser af liv og gode odds
Fra en der glæder sig til familie forøgelsen til oktober

ps, i skal da ikke snydes for et billede på trods af jeg er anonym

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

mille25

Anonym skriver:

Jeg kan ikke andet end at være lykkelig!
Var til NF onsdag, hvor jeg fik fastsat termin til 4/10

Desværre betød det så at min blodprøve ikke kunne bruges da den var taget for tidligt, øv! Men fik at vide at nakkefolden havde normal størrelse, så hun tvivlede på det ville være dårlige tal, men over med mig og få taget ny blodprøve.
I dag ringer sygehuset så og fortæller om tallene, som hedder 1:>20.000, jeg kan simpelthen ikke få bedre tal :')
Det er bedre end min første graviditet! Efter at min kommende mand fik denne besked bar første tanke, jeg ringer til min mor og fortæller det til hende også!
- lige indtil jeg kom i tanke om at det kun er en tæt veninde der ved noget og min forlovedes bedsteven. Nå min mor må lige vente den sidste uge før hun får besked, selvom jeg har lyst til at råbe det ud til hele verden nu når vi har et en dejlig lille sprællende baby med masser af liv og gode odds
Fra en der glæder sig til familie forøgelsen til oktober

ps, i skal da ikke snydes for et billede på trods af jeg er anonym

Tillykke med den lille spire.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.