barsel? min fætter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
4 svar
2 synes godt om
21. marts 2014

twinny

Min fætter er lige blevet far i nat. Og er på vej på job

Øv.. 

Han har arbejde som tilkaldevikar. Har han ikke ret til barsel? Heller ikk barselsdagpenge igennem kommunen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

LinLin

Har han forsøgt at få fri??? Kan da ikke forstå hvis en arbejdsplads ikke vil kunne forstå hvis han gerne vil have fri i et par dage i det mindste.... Hvad laver han?

Her er manden freelancefototgraf og må tage det der er! Det er så fast lør-man, så da Adam blev født en torsdag var han hjemme een dag og så var det arbejde igen

Anmeld

21. marts 2014

Michael healer

twinny skriver:

Min fætter er lige blevet far i nat. Og er på vej på job

Øv.. 

Han har arbejde som tilkaldevikar. Har han ikke ret til barsel? Heller ikk barselsdagpenge igennem kommunen? 

Der står nogle regler her

https://www.borger.dk/Sider/Barsel-vikar-loes-free lance.aspx

Anmeld

21. marts 2014

twinny

LinLin skriver:

Har han forsøgt at få fri??? Kan da ikke forstå hvis en arbejdsplads ikke vil kunne forstå hvis han gerne vil have fri i et par dage i det mindste.... Hvad laver han?

Her er manden freelancefototgraf og må tage det der er! Det er så fast lør-man, så da Adam blev født en torsdag var han hjemme een dag og så var det arbejde igen

Flyttemand. Jo han jan godt holde fri. Men så er det uden løn. 

Anmeld

21. marts 2014

roenlund

Om han har ret til dagpenge i de 14 dage han har "ret"til barsel kommer an på hvor mange timer han har arbejdet i de sidste 3 mdr mener jeg det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.