depression eller mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej

Dette indlæg er ikke så meget et spørgsmål, som det er at jeg har brug for at få det ud, der er i mine tanker.

Jeg har haft en depression i længere tid, så valgte at gå til lægen for at få hjælp. Jeg har fået antidepressive, men i løbet af de sidste tre måneder er der ikke sket nogen forskel, på trods af at dosen er blevet sat op et par gange. I dag til lægen får jeg så at vide, at jeg er nødt til at starte til psykolog - fint nok, sættes op til maksimal dosis i medicin - fint nok igen, henvises til psykiatrisk afdeling for at få foretaget en vurdering - puha og jeg bliver indberettet til kommunen fordi jeg har et barn på halvandet år og selvom jeg gør alt det rigtige for mit barn nu, er de bange for at hvis jeg ikke bliver bedre, vil jeg forsømme mit barn.

Igen, det er ikke et indlæg med et særligt budskab eller noget, men en måde at få lukket tingene ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Louise H.

Håber det snart bliver bedre for dig!

Anmeld

21. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

Hej

Dette indlæg er ikke så meget et spørgsmål, som det er at jeg har brug for at få det ud, der er i mine tanker.

Jeg har haft en depression i længere tid, så valgte at gå til lægen for at få hjælp. Jeg har fået antidepressive, men i løbet af de sidste tre måneder er der ikke sket nogen forskel, på trods af at dosen er blevet sat op et par gange. I dag til lægen får jeg så at vide, at jeg er nødt til at starte til psykolog - fint nok, sættes op til maksimal dosis i medicin - fint nok igen, henvises til psykiatrisk afdeling for at få foretaget en vurdering - puha og jeg bliver indberettet til kommunen fordi jeg har et barn på halvandet år og selvom jeg gør alt det rigtige for mit barn nu, er de bange for at hvis jeg ikke bliver bedre, vil jeg forsømme mit barn.

Igen, det er ikke et indlæg med et særligt budskab eller noget, men en måde at få lukket tingene ud

jeg har selv depression og angst , jeg synes ingenting der hjælper og jeg har ikke lyst at snakke med læge om det hele tiden så jeg valg at snakke med min mand ligesom psykolog , det hjælper lidt for mig... jeg har o.k og klar mig fint .. 

jeg har passer mit barn siden han blev født til nu, 21 mdr han er nu... og det har ikke skade mit barn ..

Anmeld

21. marts 2014

Leneur

Anonym skriver:

Hej

Hvem er det der indberetter dig? Psykologen eller lægen? Jeg har både angst og depression og min datter på 4 år og 7 mdr er den mest glade, veltilpassede lille lækker pige. Man kan ikke mærke på hende at jeg ikke har det godt, så det at du har ondt i psyken, burde altså ikke være nok til at indberette dig.
Har du fået en begrundelse for hvorfor de ikke mener, du kan tage vare på dit barn?

Anmeld

21. marts 2014

Chili

Anonym skriver:

Hej

Går du til psykiater? Det ville være en god ide, da de har mere styr på medicin osv. Og det er gratis med henvisning.
Min mand startede også på antidepressiv hos lægen og kom så til psykiater hvor man fandt ud af han både han ADHD og borderline (personlighedsforstyrelse).
Så lægen skal man ikke altid tage for gode ord..
Jeg siger ikke du er psykisk syg, men bedre at få den rette vurdering! Og det er da helt vildt de også lige indberettet dig? Hvis du tager dig af dit barn.
Øv situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.