Varme bade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2014

Anonym trådstarter

Er det bare forbudt eller bare noget pjat?
Kan man reelt skade fosteret ved at tage varme bade - og i så fald hvornår er der størst risiko - først i graviditeten eller til sidst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

L&V

Anonym skriver:

Kan man reelt skade fosteret ved at tage varme bade - og i så fald hvornår er der størst risiko - først i graviditeten eller til sidst?

Man må gerne ta et varmt bad, man skal bare passe på man ikke bliver ophedt fik jeg at vide, hvorfor tør jeg ikke sige

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Man må gerne ta et varmt bad, man skal bare passe på man ikke bliver ophedt fik jeg at vide, hvorfor tør jeg ikke sige

ok har nemlig også hørt det der med spabad ikke er så godt... Men ved bare ikk rigtig hvorfor - om det kan skade på nogen måde.

NYDER bare at få varmet min trætte ryg igennem hver aften - men føler mig nu ikke ophedet

Anmeld

20. marts 2014

L&V

Anonym skriver:

ok har nemlig også hørt det der med spabad ikke er så godt... Men ved bare ikk rigtig hvorfor - om det kan skade på nogen måde.

NYDER bare at få varmet min trætte ryg igennem hver aften - men føler mig nu ikke ophedet

Jeg gik ca i spabad hverdag.. Min jm sagde bare at jeg skulle gå op 10min før jeg normalt ville..

Det var mest bakterier hun snakkede om fandt ikke rigtig ud af hva det varme sku ku gøre ud over at bebs måske blev for varm men hvad det ku medføre tør jeg ikke gætte på

Anmeld

20. marts 2014

Mama2012

Baby har lettere var at få hedeslag - fordi de små i maven ikke selv kan regulere deres kropstemperatur, men er afhængig af deres mor. Af samme grund, skal man ikke sidde i direkte sol med bar mave...

Er der tale om spabad, er det ligeså meget bakterierne, der er farlige.

Anmeld

20. marts 2014

E.J.mor.

Anonym skriver:

jeg er 34+2 og min basse han er begyndt ikke at kan li når jeg tænder for bruseren og står der og bader,,,han blir vild og meget forskrækket. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.