Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

VIPpigen

Jeg opdagede 2 et par dage efter fødslen. Det var de eneste jeg fik. En på hver side af navlen. Jeg smurte ikke med noget, men min datter er født 35+2, så ved heller ikke hvordan det ville have set ud, hvis hun havde ventet lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Chili

Sandratoft skriver:

Til jer der fik strækmærker, ca. hvilken uge begyndte de at dukke op?

Brugte i creme/olier?

Jeg fik på min terminsdag..

Har hørt det er fedtet under huden der sprækker, så jeg tyndere man er, jo færre skulle man vist få ved ikke om dette er rigtigt!

Jeg fik nogle stykker på maven, på "bollehåndtagene" og inderlår. Men efter jeg har tabt mig til før graviditets vægt og blevet mere trænet, ses de næsten ikke

Anmeld

22. marts 2014

Mathilde

Jeg fik ingen i min første graviditet og smurte mig ikke.

Nu er jeg gravid igen i uge 34 og har ikke fået nogen endnu og smører mig ikke.

Anmeld

22. marts 2014

JH12

Sandratoft skriver:

Brugte i creme/olier?

Mine begyndte lige så stille i 38-39, men særligt under fødslen blev de MEGET tydelig og der kom RIGTIG mange..

Anmeld

24. marts 2014

AnneBJ

Jeg fik det første 15+6 - trods jeg smurte med alm fugtighedscreme eller fed creme (gjorde det ikke i håb om at undgå strækmærker.)
Har rigtig, rigtig mange, men ser ud præcis som min mors gør, og jeg tror ikke det havde hjulpet mig at smøre (med noget andet), være tyndere eller hvad man ellers kan finde på. 

Anmeld

24. marts 2014

-Sigrid-

Sandratoft skriver:

Brugte i creme/olier?

Omkring uge 7, det var ren hormoner. Kalder dem mine tigerstriber, fordi jeg har dem fordi at jeg var så skide sej at være gravid 

Brugte ikke noget, lod dem bare komme

Fik 77 bare på maven, men også mange på armene, lårene, lægmusklerne, hofterne, i bikinitrekanten (hvad hedder det?) og på numsen  De er heldigvis stort set usynlige i dag, to år og tre måneder efter storesøster kom, og 21 uger før lillesøster kommer 

Anmeld

24. marts 2014

Noneother

Jeg fik først strækmærker de sidste 2 uger inden termin.
2 store (i en tatovering) og ellers 4-5 små.

Håber jeg når at få dem fjernet inden sommer og charter.

Jeg smurte med matas-mor og barn creme, mener jeg den hed.

Anmeld

24. marts 2014

Jeia

Sandratoft skriver:

Brugte i creme/olier?

Fik ikke strækmærker. Jeg havde en giga mave ved alle tre graviditeter. Min mor fik heller ikke strækmærker. Jeg brugte dog en fed creme, det lindede ubehaget af den udspændte hud.

Anmeld

25. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min svigermor købte en dyr creme til mig. Den kostede mellem 4-500kr, men lige lidt hjalp det. De kom i slutningen af graviditeten. Jeg talte med min jm omkring det og hun sagde at ingen cremer/olier kan trænge så dybt ind i huden og så er det i øvrigt et spørgsmål om gener. 

Anmeld

25. marts 2014

Ciss

Jeg brugte ingenting - men jeg fik mange strækmærker på brysterne - i løbet af ca en uge EFTER fødslen. Rigtig surt, når jeg lige troede, jeg var sluppet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.