Min første scanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Dictes mor

Jeg har set min lille spunk i maven. Det er var en rigtig sjov oplevelse. Per var heldigvis med, så han også kunne se det hele. Alt var lige som det skulle være. Graviditeten ligger helt perfekt, og babyen har den rigtige størrelse 10mm

"Så nu er du helt almindelig gravid" sagde lægen, og sikke nogle fantastiske ord. Dem har jeg drømt om at høre så længe. Nu skal vi ikke til Skejby længere, resten af forløbet kommer til at være ligesom normalt. Så jeg skal til lægen på mandag og have startet en vandrejournal. JEg var nødt til at bestille en tid over nettet, for telefonisten ved lægen blev ved med at insistere på, at jeg skulle komme ind med en urinprøve, så de kunne teste om jeg er gravid.

"Jamen, vi er lige blevet scannet i dag, den er rimelig sikker, jeg har også fået termin og ved præcis hvor langt jeg er henne.!"

"Vi vil nu stadig gerne tjekke lige for at være sikre."

Det gad jeg ikke høre på, sådan noget pjat, så jeg bestilte over nettet istedet

Knus fra en meget glad Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Vinker

HURRA HURRA - KÆMPE TILLYKKE!!!!

Hvor er det bare fantastisk Camilla  Skønt at høre og se at alt ser ud som det skal og at du nu kan kalde dig "almindelig gravid" - Vil gerne tro at det er mere end hvad du/I nogensinde har turdet tro på, men altid drømt om!

Årh sikke dog en dum hø nisse. De er så firkantet at de KUN gør det som der står i bogen... Ikke noget med at lytte til patienten. Godt de moderne tider gør at man kan bestille tid via nettet

Mange super glade hilsner fra Rikke

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

Hvor er det dejligt at høre, at alt er som det skal være. Det bliver en spændende tid I går i møde!!!

Hvor er det altså fladt, at sekretæren ikke troede på dig. Hvorfor i alverden skulle du dog lyve for hende? Fjols altså...

Tilykke til jer begge med de gode nyheder!!

Anmeld

7. august 2009

oo

helt ALMINDELIG gravid...det er bare store store ord. bare det at man er ALMINDELIG overhovedet i den sammenhæng! iiiih hvor er det fantastisk!!
jeg håber du får en helt ALMINDELIG graviditet og en helt ALMINDELIG fødsel  - men jeg håber, at du får et UALMINDELIGT barn, der blir elsket UALMINDELIGT højt

Anmeld

7. august 2009

anna-jonas

Skønt, at alt er som det skal være. Nu kan du sætte dig ned, og lade skuldrene falde..................for du er almindeligt gravid.

Knus Mette

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

Hvor er det bare skønt at høre at det gik så godt Hvor både du og Karsten ikke helt bløde i knæene da i så bloppen?

Hvor er det skønt at være ganske almindelig gravid. (Selvom jeg aldrig har prøvet at være alm. gravid)

Nu skal du bare de ganske almindelig næste 33 uger, som bare flyver afsted

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

helt ALMINDELIG gravid...det er bare store store ord. bare det at man er ALMINDELIG overhovedet i den sammenhæng! iiiih hvor er det fantastisk!!
jeg håber du får en helt ALMINDELIG graviditet og en helt ALMINDELIG fødsel  - men jeg håber, at du får et UALMINDELIGT barn, der blir elsket UALMINDELIGT højt

Bliver altså NØDT til at give dig et KÆMPE stort

Hvor er du skøn!!!

-OG kan kun give dig ret i din status linie!!!!!!

Endnu engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.