Kikset - Gaia & Ko tasker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
11 svar
5 synes godt om
20. marts 2014

*Pingvinen*

Min den yngste er 10 år, så jeg har virkelig ikke brug for en pudsletaske, men hold op, hvor jeg synes de der Gaia & Ko pudsletasker er fede.
Er det kikset at købe og gå med sådan en, når det bare skal være som alm hverdagstaske? RÅBER det bare ud til omverden, at det er en pudsletaske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

MetteS81

Der er masser af dem som ikke ligner pusletasker, så det synes jeg sagtens du kan  

Anmeld

20. marts 2014

*Pingvinen*

Det er denne her, jeg er faldet over.
Jeg er 37 år og synes den er mega fed... men gider ikke, hvis det skriger af pudsletaske...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2014

stjernehimmel

Den er super fed og havde aldrig troet det var en pusletaske 

Anmeld

20. marts 2014

mrhl

*Pingvinen* skriver:

Jeg er 37 år og synes den er mega fed... men gider ikke, hvis det skriger af pudsletaske...

Jeg har den i lilla. Og bruger den pt som pusletaske. Synes også den er fed og har tænkt på at bruge den som alm. taske efter. Men husker at da jeg fik den var der en lille 'advarsels sedel' i hvor der stod at det skulle man passe på med fordi der er skjulte magneter i nogle af lukningerne :-)

Anmeld

20. marts 2014

LinLin

*Pingvinen* skriver:

For mig skriger den "pusletaske" - for den har jeg nemlig haft til Adam (har den stadig og vil bruge den igen) men jeg har ikke brugt den som almindelig taske

Anmeld

20. marts 2014

Nadia&Daniel

*Pingvinen* skriver:

Syntes godt den kan bruges til hverdagstaske - elsker selv at der er god plads til tingene

Anmeld

20. marts 2014

LilleSmølf

Jeg havde en standard taske den lignede den der enormt meget, bare lidt mindre og i læder. Synes slet ikke den ligner en pusletaske men en dametaske som manden ville være ked af at slæbe med rundt

Så køb den bare, den er fin

Anmeld

20. marts 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
*Pingvinen* skriver:

Jeg ville pille Gaia og Ko. mærket af  Ellers synes jeg den skriger for meget af baby  Men har også haft den selv, og skal bruge den igen lige omlidt 

//Mette

Anmeld

20. marts 2014

*Pingvinen*

Tusinde tak for alle jeres svar. Har købt den. Skal hente den i morgen.
Pris 50,-.... også piller jeg mærket af. Synes den er mega fed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.