Stoppe i Dp, gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
4 svar
4 synes godt om
20. marts 2014

MyLove E

Ja nu kommer der endnu en. Men jeg vil gerne lave noget kreativt sammen med Elias til hende.

Har tænkt lidt på at lave et billede med maler tape. Altså at Elias bare maler og så kan jeg skrive nogle pæne ord der hvor malertapet har været.

Men er det en god idé eller har andre :-)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

CaWi

MyLove E skriver:

Ja nu kommer der endnu en. Men jeg vil gerne lave noget kreativt sammen med Elias til hende.

Har tænkt lidt på at lave et billede med maler tape. Altså at Elias bare maler og så kan jeg skrive nogle pæne ord der hvor malertapet har været.

Men er det en god idé eller har andre :-)?

Jeg er personligt ikke så meget til de der gaver, hvor børnene har malet, eller et krus hvor der står verdens bedste dagplejemor osv.
Hun kan have ti af de samme kopper, og med mindre hun har et decideret rum kun til dagpleje børnene, så ryger billedet hen i bunken med de tyve andre billeder/farvede sten/trylledejs figurer.
Jeg (igen min mening) ville hellere give noget brugbart.
Blomster, pynte genstand, chokolade og kaffe, gavekort til wellnes/cafebesøg osv.

Anmeld

20. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved os er der kun 1 der har givet gave da hun stoppede. Men hun havde også været der helt fra lille af, de andre der er stoppet undervejs er først startet sent (2-2,5år) 

nå, men af denne pige/hendes mor fik hun en bluse (lidt riscky måske) og en buket blomster. Tror også vi bare er på en buket til den tid. 

Anmeld

20. marts 2014

MyLove E

CAWI skriver:

Jeg er personligt ikke så meget til de der gaver, hvor børnene har malet, eller et krus hvor der står verdens bedste dagplejemor osv.
Hun kan have ti af de samme kopper, og med mindre hun har et decideret rum kun til dagpleje børnene, så ryger billedet hen i bunken med de tyve andre billeder/farvede sten/trylledejs figurer.
Jeg (igen min mening) ville hellere give noget brugbart.
Blomster, pynte genstand, chokolade og kaffe, gavekort til wellnes/cafebesøg osv.

Jeg ved det godt :-) Blomster og sådan nogle pynte ting er lidt svært til hende. Hendes mand har blomster butik og gartneri :-D:-D:-D

Anmeld

20. marts 2014

CaWi

MyLove E skriver:

Jeg ved det godt :-) Blomster og sådan nogle pynte ting er lidt svært til hende. Hendes mand har blomster butik og gartneri :-D:-D:-D

Så ville jeg købe noget godt chokolade og lidt special kaffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.