Argh!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg går seriøst snart psykisk ned kan virkelig snart ikke mere, var så tæt på at blive gældfri også kommer der lige lidt mere frem som min eks kæreste har sat mig i!!

Det ødelægger bare alle min og kærestens drømme og gøre bare så der går endnu længere tid for min kæreste at han også kan få sin drøm opfyldt. jeg kan seriøst snart ikke mere og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Ryger snart endnu længere ned i penge da jeg begynder og studere,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

pussekat

Anonym skriver:

Jeg går seriøst snart psykisk ned kan virkelig snart ikke mere, var så tæt på at blive gældfri også kommer der lige lidt mere frem som min eks kæreste har sat mig i!!

Det ødelægger bare alle min og kærestens drømme og gøre bare så der går endnu længere tid for min kæreste at han også kan få sin drøm opfyldt. jeg kan seriøst snart ikke mere og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Ryger snart endnu længere ned i penge da jeg begynder og studere,

hejsa
er det når du her lave samme med din x ?? eller er det når han her lave i dig navn for vis de ikke er dig som her lave det kan du gå til poliet med det og køre en sage i mod han din x og kende det for godt med en x og det er pis sur det går ud over dig og de nye mand
du/i får en stor

Anmeld

20. marts 2014

Sujan

Hvis du ikke selv har skrevet inder hæfter du ikke for gælden...
Har en søster som er Ludoman og lånt rigtig mange penge i mit navn.. Der er jeg ikke kommet til af hæfte for noget

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
er det når du her lave samme med din x ?? eller er det når han her lave i dig navn for vis de ikke er dig som her lave det kan du gå til poliet med det og køre en sage i mod han din x og kende det for godt med en x og det er pis sur det går ud over dig og de nye mand
du/i får en stor

Kun ham der har gjort det i mit navn, men fordi jeg har været så dum at betale af på dem, kan jeg ikke gøre noget mere fordi så har jeg "anerkendt" det er mig som har gjort det, så dumt jeg ikke tænkte over det på det tidspunkt

Anmeld

20. marts 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Hvis du ikke selv har skrevet inder hæfter du ikke for gælden...
Har en søster som er Ludoman og lånt rigtig mange penge i mit navn.. Der er jeg ikke kommet til af hæfte for noget

Jeg har været så dum bare og få betalt noget af det af, så ifølge dem har jeg anerkendt at det er mit, også er det over 2 år siden nu,

Anmeld

20. marts 2014

pussekat

Anonym skriver:

Jeg har været så dum bare og få betalt noget af det af, så ifølge dem har jeg anerkendt at det er mit, også er det over 2 år siden nu,

hejsa
øvøvøv vis du her skriv undet på det selv om det ikke er dig så kom du til at betalt det og det er øvøv jeg her gjor det samme fordi jeg ikke her læse det hele før jeg skriv undet så du skal husk at læse alt før du skriv på når fra din x af nu da og du kan ikke gør når ved det jo vis du kan sige at det ikke her skriv undet så skal de gør så de kan se på en papir om de pas samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.