Av hvor gør det ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, jeg er ikke helt sikker på hvorvidt jeg skal være nervøs eller ej.

Sagen er den at jeg har været ude og gå. - Ikke sådan meget langt, måske omkring 1 km, i og et meget stille tempo.
Jeg ved i forvejen at jeg får ondt i højre side af maven hvis jeg går for hurtigt ret længe af gangen, men jeg har alligevel ikke oplevet noget som dette!
Som sagt har jeg ikke gået ret hurtigt, men alligevel har jeg bare fået rigtig ondt. - Og ikke bare i højre side som normalt. Det stråler ind over resten af maven, og den bliver stenhård som ved en plukve. 

Det er nu en halv time siden jeg kom hjem, og har bare siddet og slappet af, men det gør stadig lige ondt! Sidder sgu næsten med tårer i øjnene hver gang lille pigen rumsterer derinde!

Så jeg vil lige høre ad, hvad ville I gøre? Ringe til jordemoder eller lige se tiden lidt an? Ville I være nervøse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Astrid1984

Hvis der var mig ville jeg ringe. Det burde ikke gå ondt når du er kommet hjem og slapper af. Jeg får meget let sidestik men når jeg så er kommet hjem er det væk med det samme.

Anmeld

21. marts 2014

Astrid1984

Hvordan går der i dag?

Anmeld

21. marts 2014

ano14316

TanyaGR skriver:

Ja, jeg er ikke helt sikker på hvorvidt jeg skal være nervøs eller ej.

Sagen er den at jeg har været ude og gå. - Ikke sådan meget langt, måske omkring 1 km, i og et meget stille tempo.
Jeg ved i forvejen at jeg får ondt i højre side af maven hvis jeg går for hurtigt ret længe af gangen, men jeg har alligevel ikke oplevet noget som dette!
Som sagt har jeg ikke gået ret hurtigt, men alligevel har jeg bare fået rigtig ondt. - Og ikke bare i højre side som normalt. Det stråler ind over resten af maven, og den bliver stenhård som ved en plukve. 

Det er nu en halv time siden jeg kom hjem, og har bare siddet og slappet af, men det gør stadig lige ondt! Sidder sgu næsten med tårer i øjnene hver gang lille pigen rumsterer derinde!

Så jeg vil lige høre ad, hvad ville I gøre? Ringe til jordemoder eller lige se tiden lidt an? Ville I være nervøse?

altså måske lyder det helt tåbeligt, men er du tjekket for blærerbetændelse..

Jeg får rigtig ondt ved gang og plukveer pga blærerbetændelse, men jeg har ingen svien ved vandladning f.eks.

Anmeld

21. marts 2014

MamaGulloev

Astrid1984 skriver:

Hvordan går der i dag?

I dag går det heldigvis fint. 
Jeg ringede til jm som egentlig synes at det lød meget fredeligt og bad mig om bare at ligge mig på sofaen for at slappe af. - Var det ikke gået over efter en time, eller blev det værre måtte jeg ringe igen. 

Værre blev det heldigvis ikke, og efter en time begyndte det at klinge af igen. Så mere blev der ikke gjort ved det.
Hun sagde at det mest af alt lød som om min krop sagde fra pga den belastning det havde været at gå. Så jeg må bare spare på gåturene indtil jeg har født

Anmeld

21. marts 2014

MamaGulloev

ano14316 skriver:

altså måske lyder det helt tåbeligt, men er du tjekket for blærerbetændelse..

Jeg får rigtig ondt ved gang og plukveer pga blærerbetændelse, men jeg har ingen svien ved vandladning f.eks.

Jeg blev tjekket for blærebetændelse første gang jeg fik ondt af at gå, efter at have skyndt mig lidt for at nå et tog  
- Og der var intet. 
Jm sagde at hun umiddelbart synes at det lød som kroppens måde at sige fra overfor den belastning det åbenbart er at gå en lille tur. - Så jeg sparer lidt på gåturene indtil lillepigen kommer til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.