Erfaringer med Roxy Fashion Paris barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. marts 2014

Camillaal

Hej med jer,

Tja, nu har jeg efterhånden været smuglæser herinde i hvad der føles som 100 år.. Den kategori er jeg ikke længere under, da jeg venter mit første barn. (juhuu! &nbsp 

Jeg er helt vildt forfalden til at bruge ENORMT mange timer på at kigge på barnevogne og hvad der ellers hører til, og jeg vil derfor høre jer, om der er nogen af jer, der har erfaringer med Roxy Fashion/Roxy Fashion Paris kombivognen fra babypanda.dk? 

Har også lur på Flip-flap, men ved i, om der er nogen steder, hvor man kan komme ud og røre ved den og prøve den? 

På forhånd tak for hjælpen damer 

Hilsen Camilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Camillaal

��

Anmeld

21. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Camillaal skriver:

Hej med jer,

Tja, nu har jeg efterhånden været smuglæser herinde i hvad der føles som 100 år.. Den kategori er jeg ikke længere under, da jeg venter mit første barn. (juhuu! &nbsp 

Jeg er helt vildt forfalden til at bruge ENORMT mange timer på at kigge på barnevogne og hvad der ellers hører til, og jeg vil derfor høre jer, om der er nogen af jer, der har erfaringer med Roxy Fashion/Roxy Fashion Paris kombivognen fra babypanda.dk? 

Har også lur på Flip-flap, men ved i, om der er nogen steder, hvor man kan komme ud og røre ved den og prøve den? 

På forhånd tak for hjælpen damer 

Hilsen Camilla 

Jeg kender den ikke. Jeg havde Emmajunga som jeg var rigtig glad for

Anmeld

21. marts 2014

Pigent

Jeg kender ikke den du snakker, men kan se der følger en autostol med og vil bare lige anbefale at i ikke bruger denne autostol da sikkerheden slet ikke er den samme i den som i en af de kendte mærker som fx rømer, cybex, besafe, maxi cosi osv.
Det samme gælder Flip flap lad være med at brug autostolen.

Hvis jeg nogensinde selv skulle have en kombivogn skulle det være en Emmaljunga Edge duo combi,

Anmeld

22. marts 2014

Camillaal

Tak for jeres svar :-) 

Roxy fashion har vundet "bedst i test" lavet af TÆNK, så jeg tænker ikke, at den er helt ved siden af - vi må bare ud og prøve den fra butikken - det er vidst heldigvis en mulighed.. :-) 

Vi har også kigget på duo combi, men vi er begge på SU, så det skal lige overvejes et par gange ;-) 

Tak for din besked mht. At bruge autostolen! :-) debat virkelig betænksomt! Vi har ingen bil og har heller ikke i sinde at skulle have en, så tror ikke vi vil komme til at bruge den så meget :-) - men den kan jo være rar at have selvom man ikke har bil.. 

Rigtig god weekend :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.