Den lille mavse, der gemmer på prinsessen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
4 svar
11 synes godt om
19. marts 2014

Vitamin89

Så begynder maven endelig at tage lidt form, og snart ligner jeg måske en ordentlig gravid 

Alt er gået godt indtil videre. Har ingen skavanker haft, kun lidt kløe. Så det er været utroligt let og dejligt at være gravid indtil videre  Men glæder mig ikke til den dag, hvor jeg ikke kan sove på maven mere   Hehe, pu ha ....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Anonymo

CsAndersen skriver:

Så begynder maven endelig at tage lidt form, og snart ligner jeg måske en ordentlig gravid 

Alt er gået godt indtil videre. Har ingen skavanker haft, kun lidt kløe. Så det er været utroligt let og dejligt at være gravid indtil videre  Men glæder mig ikke til den dag, hvor jeg ikke kan sove på maven mere   Hehe, pu ha ....

Hold da op, en fin mave !

Jeg var en af de uheldige der ret hurtigt ikke kunne sove på maven. NØØJ, det var godt at kunne sove på maven igen da jeg havde født

Anmeld

19. marts 2014

Anitta Kristiansen

Kan være du er heldig som mig, der kunne sove på maven til få uger før fødsel ellers kan man få en luftmadras med hul til maven

Anmeld

20. marts 2014

Lykke:)

CsAndersen skriver:

Hvor er du fin
Jeg blev dårlig af, at sove på maven allerede inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid, så nyd det!

Anmeld

20. marts 2014

Vitamin89

Tak tøser  

Jeg krydser fingre ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.