pænt goddag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Loa

Pænt goddag og velkommen til

Håber du nyder at være her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Frk.S

Hej med dig, og velkommen til.

Anmeld

19. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hej og velkommen til! Del endelig ud med erfaringer!! Venter selv første barn til juni, så henter også gerne erfaringer herfra. Bare så dejligt. 

Anmeld

19. marts 2014

Michael healer

Inger skriver:

Hej med jer

Jeg har længe læst med herinde og fået mange gode råd, så nu vil jeg gerne være lidt "med" selv. :-)

Jeg er 36, gift og blev i oktober 2013 mor til en Marie.

Mit første barn. Nem graviditet, men meget lang fødsel 2 uger over tid, en fødsel på 34 timer fra første ve.

Jeg har oplevet lidt af hvert på min vej igennem denne baby verden, både på godt og ondt, og måske jeg kan dele lidt af de erfaringer jeg har med mig, med jer.

Så pænt goddag til jer alle sammen.

Stort velkommen til, og pænt goddag i stuen

Anmeld

19. marts 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
SDD skriver:

Hej og velkommen til! Del endelig ud med erfaringer!! Venter selv første barn til juni, så henter også gerne erfaringer herfra. Bare så dejligt. 

Ja hvad vil du vide :-) Det er altid godt at samle lidt info så man ved hvad der venter, men nu er fødsler så forskellige.

Min fødsel var alt andet end det jeg havde forestillet mig, og kompliceret, så det kan jeg fortælle om hvis du vil vide mere om hvordan det også kan gå, men alligevel var det altså en god oplevelse :-) Og tillykke med baby

Anmeld

19. marts 2014

Loa

Loa skriver:

Pænt goddag og velkommen til

Håber du nyder at være her

Det var selvfølgelig en fejl at jeg fik sat smiley ind

Anmeld

19. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Inger skriver:

Ja hvad vil du vide :-) Det er altid godt at samle lidt info så man ved hvad der venter, men nu er fødsler så forskellige.

Min fødsel var alt andet end det jeg havde forestillet mig, og kompliceret, så det kan jeg fortælle om hvis du vil vide mere om hvordan det også kan gå, men alligevel var det altså en god oplevelse :-) Og tillykke med baby

Tak det er dejligt når der er nogle der vil "lære" fra sig. Ja man ved jo ikke helt hvad der venter en, specielt ikke første gang. Jeg tænker på det lidt ligesom med eksaminer: at det er godt så snart det er overstået!

Har det skræmt dig i forhold til evt at få flere?

Tak og stort tillykke med jeres lille vidunder.

Anmeld

19. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Pænt goddag og velkommen til, håber du bliver glad for at være her! Vh stine

Anmeld

19. marts 2014

Babydrøm

Inger skriver:

Hej med jer

Jeg har længe læst med herinde og fået mange gode råd, så nu vil jeg gerne være lidt "med" selv. :-)

Jeg er 36, gift og blev i oktober 2013 mor til en Marie.

Mit første barn. Nem graviditet, men meget lang fødsel 2 uger over tid, en fødsel på 34 timer fra første ve.

Jeg har oplevet lidt af hvert på min vej igennem denne baby verden, både på godt og ondt, og måske jeg kan dele lidt af de erfaringer jeg har med mig, med jer.

Så pænt goddag til jer alle sammen.

Velkommen til

Anmeld

20. marts 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
SDD skriver:

Tak det er dejligt når der er nogle der vil "lære" fra sig. Ja man ved jo ikke helt hvad der venter en, specielt ikke første gang. Jeg tænker på det lidt ligesom med eksaminer: at det er godt så snart det er overstået!

Har det skræmt dig i forhold til evt at få flere?

Tak og stort tillykke med jeres lille vidunder.

Nu er der jo heller ikke længe til du skal have din lille pige, tiden flyver afsted, især når man har født. :-) Så nyd tiden med maven.

Tja, om jeg skal have flere.... Fødslen har sådan set ikke skræmt mig, bortset fra at jeg måske vil have et kejsersnit, det gjorde pænt ondt at være gået i stykker.. Ja det kan ske, men det går over igen

Vi har haft lidt svært ved at få hende. Været igennem inseminering 4 gange pga dårlig sædkvalitet, men hende her kom af sig selv lige som vi var i gang med første reagensglasforsøg så hun er et lille mirakel :-)

Lige nu nyder vi hende vi har og er lykkelige for at hun er sund og rask. Vi siger at vi skal ikke have flere, før hun begynder at spørge efter søskende :-)

Håber din graviditet går som den skal og du har det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.