Ja … ? hvad skriver man..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hvordan skete det for dig?

Hvor meget, hvor lidt, smerter osv? Hvis det er ok jeg spørger.

Jeg kender ingen der har været udsat for samme

1 gang var en MA og blev opdaget rigtig sent, med udskrabningen m.m

sidste gang var i januar (vidste ikke jeg var gravid). Jeg havde gået en uges tid med mavesmerter a la mens og troede også det var derfor (at den var kommet for tidligt)...Så en dag fik jeg veagtige smerter og tog på skadestuen (vidste ikke hvad der foregik, andet end at jeg dårligt nok kunne trække vejret for smerter). 

Her fik jeg oplyst at jeg nok var gravid og jeg kunne teste Næste dag begyndte jeg at styrtbløde og tog til lægen der bekræftede at jeg var gravid, under de 8 uger og igang med en spontan abort 

De efterflg. dage havde jeg mange smerter, blod og fordrer/hinder m.m der skulle ud. Herefter blev der alm. Mensagtig og så slut (fysisk ihvertfald). 

Rent mentalt var/er det noget lort men nemmere anden gang end første, da glæden var så kortvarig... 

Men må indrømme jeg stadig tuder en gang imellem Og får dyb skyldfølelse over min babyhule ikke har kunne holde på dem

Min cyklus er pt rykket så mens kommer omkring den 20 istedet for 1. Men det var også den 20 jeg mistede... Og min menssmerter er blevet voldsommere...

Det blev lidt langt men håber at du kan bruge det til noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

MR-82

Øv øv! Har selv prøvet det et par gange, og det er bestemt en svær oplevelse at skulle igennem. Alle de tanker og drømme man har skabt er pludselig taget væk. Det skal nok blive bedre

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

1 gang var en MA og blev opdaget rigtig sent, med udskrabningen m.m

sidste gang var i januar (vidste ikke jeg var gravid). Jeg havde gået en uges tid med mavesmerter a la mens og troede også det var derfor (at den var kommet for tidligt)...Så en dag fik jeg veagtige smerter og tog på skadestuen (vidste ikke hvad der foregik, andet end at jeg dårligt nok kunne trække vejret for smerter). 

Her fik jeg oplyst at jeg nok var gravid og jeg kunne teste Næste dag begyndte jeg at styrtbløde og tog til lægen der bekræftede at jeg var gravid, under de 8 uger og igang med en spontan abort 

De efterflg. dage havde jeg mange smerter, blod og fordrer/hinder m.m der skulle ud. Herefter blev der alm. Mensagtig og så slut (fysisk ihvertfald). 

Rent mentalt var/er det noget lort men nemmere anden gang end første, da glæden var så kortvarig... 

Men må indrømme jeg stadig tuder en gang imellem Og får dyb skyldfølelse over min babyhule ikke har kunne holde på dem

Min cyklus er pt rykket så mens kommer omkring den 20 istedet for 1. Men det var også den 20 jeg mistede... Og min menssmerter er blevet voldsommere...

Det blev lidt langt men håber at du kan bruge det til noget

Hvor er det dejligt du gav dig tid til at uddybe!

Det betyder meget at jeg lige får informationer om følelser, smerter og ting som jeg selv er igennem lige nu.

Anmeld

19. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt du gav dig tid til at uddybe!

Det betyder meget at jeg lige får informationer om følelser, smerter og ting som jeg selv er igennem lige nu.

Det var så lidt. For ja man har bare brug for en ide til hvad fanden der er sket, sker og vil ske. 

Så spørg endelig hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.