Brunligt udflåd 5+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2014

hejmeddig10

Hej. Jeg er lidt i panik. Jeg er 5+3 uger henne, og dette er min første graviditet. Men så her efter frokost i dag, da jeg kom på toilet, var der noget brunlig udflåd, så jeg er begyndt at tænke over om jeg er ved at miste barnet? Håber virkelig i kan hjælpe. 

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

justagirl

hejmeddig10 skriver:

Hej. Jeg er lidt i panik. Jeg er 5+3 uger henne, og dette er min første graviditet. Men så her efter frokost i dag, da jeg kom på toilet, var der noget brunlig udflåd, så jeg er begyndt at tænke over om jeg er ved at miste barnet? Håber virkelig i kan hjælpe. 

Hilsen mig

jeg fik også brunt udflåd.. og jeg har termin om 2 uger så ro i sindet! jeg ringede dog til lægen, og de ville gerne lige tjekke ..

i mit tilfælde var det fordi min krop lige skulle finde ud af at jeg var gravid... brunt udflåd = 8+0..  måske dit bare er rester fra den mens du skulle have haft?.. måske ..

Anmeld

19. marts 2014

Anonymo

Hilsen mig

Det er meget normalt, det havde jeg også i starten. Både frisk og brunt, det friske det var fordi jeg havde meget følsomme slimhinder og fordi min moderkage rykkede sig så jeg kunne godt bløde uprovokeret

Anmeld

19. marts 2014

hejmeddig10

Mange tak for svarene, de giver ro i sindet, da det her er første gang jeg er gravid, og virkelig ønsker mig denne lille bebse <3 

Men ville i mene jeg skulle ringe til lægen og høre eller bare tage det med ro? (: 

Anmeld

19. marts 2014

Anonymo

hejmeddig10 skriver:

Mange tak for svarene, de giver ro i sindet, da det her er første gang jeg er gravid, og virkelig ønsker mig denne lille bebse <3 

Men ville i mene jeg skulle ringe til lægen og høre eller bare tage det med ro? (: 

Hvis du ikke kan finde ro og går og tænker på det, kan du jo altid ringe og høre ad - men de siger sikkert at det er meget normalt

Anmeld

20. marts 2014

Mariam90

hejmeddig10 skriver:

Hilsen mig

Kan godt forstå dig. Jeg havde også brund udflåd Og når jeg havde sex så fik jeg lidt blod Nogle gange. Men du skal ikke være bange. Jeg havde det i 1-2 uger.

er idag 20 uger og alt er perfekt søde. 

Hospital vil nok gerne kigge på dig og håber allt er godt.

held og lykke med graviditeten

Anmeld

22. marts 2014

hejmeddig10

Nu kommer det her nok til at lyde underligt, men i dag synes jeg at der var lidt blod, så jeg stak en finger op i hullet, og tørrede den af i noget papir, og der var noget meget lyst blod med, men ikke noget der sår ud i strømme, eller noget. Er det normalt, eller skal jeg få det tjekket af lægen på mandag? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.