29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
8 svar
8 synes godt om
19. marts 2014

WantingBaby2012

Tænk at der kun er en uge til uge 30!! Og kun 2 mdr, 2 uger og 2 dage til termin! Og ikke mindst er der nu kun ca 14 dage tilbage på arbejdet. Hvor bliver det bare mærkeligt men også rart. Kan godt mærke at jeg begynder at blive træt hurtigere end normalt og når jeg står for længe, får jeg det faktisk lidt skidt. 

Men ellers skal jeg ikke brokke mig  Lillemanden mosler, puffer, sparker, vender og drejer sig på livet løs derinde, så man nogen gange tænker "hvad lavede han lige der!!" Og så er det tydeligt at han elsker at lægge i højre side, føler at jeg nogen gange næsten kan tage fat i ham.  

Og så skal jeg til 2. JM besøg imorgen og er så spændt på hvad hun vil skønne ham til vægtmæssigt. 

Og så får i lige et billede af maven fra idag. Maven vokser men vægten står heldigvis lidt stille nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Lykke:)

WantingBaby2012 skriver:

Tænk at der kun er en uge til uge 30!! Og kun 2 mdr, 2 uger og 2 dage til termin! Og ikke mindst er der nu kun ca 14 dage tilbage på arbejdet. Hvor bliver det bare mærkeligt men også rart. Kan godt mærke at jeg begynder at blive træt hurtigere end normalt og når jeg står for længe, får jeg det faktisk lidt skidt. 

Men ellers skal jeg ikke brokke mig  Lillemanden mosler, puffer, sparker, vender og drejer sig på livet løs derinde, så man nogen gange tænker "hvad lavede han lige der!!" Og så er det tydeligt at han elsker at lægge i højre side, føler at jeg nogen gange næsten kan tage fat i ham.  

Og så skal jeg til 2. JM besøg imorgen og er så spændt på hvad hun vil skønne ham til vægtmæssigt. 

Og så får i lige et billede af maven fra idag. Maven vokser men vægten står heldigvis lidt stille nu 

Smuk mave!

Anmeld

19. marts 2014

Mariekjellerup90

WantingBaby2012 skriver:

Rigtig flot mave

sjovt som du beskriver at din lille mand vil ligge i højre side, det gør min lille mand også, han putter sig helt op ved mine ribben  

Anmeld

19. marts 2014

Anonymo

WantingBaby2012 skriver:

Flot, flot mave

Anmeld

19. marts 2014

WantingBaby2012

Mariekjellerup90 skriver:

Rigtig flot mave

sjovt som du beskriver at din lille mand vil ligge i højre side, det gør min lille mand også, han putter sig helt op ved mine ribben  

Tak og i lige måde!! Måtte lige lurer dine mavebilleder også  

Ja det er sjovt som de har udvalgt en favoritplads i maven. Synes også at min dreng kravler længere og længere opad, det er ihvertfald ikke særlig rart at sidde op længere tid af gangen. 

Anmeld

19. marts 2014

WantingBaby2012

Norit skriver:

Flot, flot mave

Tak 

Og tillykke med din lille prinsesse 

Anmeld

19. marts 2014

WantingBaby2012

Lykke:) skriver:

Smuk mave!

Tak 

Anmeld

19. marts 2014

Mariekjellerup90

WantingBaby2012 skriver:

Tak og i lige måde!! Måtte lige lurer dine mavebilleder også  

Ja det er sjovt som de har udvalgt en favoritplads i maven. Synes også at min dreng kravler længere og længere opad, det er ihvertfald ikke særlig rart at sidde op længere tid af gangen. 

Mange tak for det

nej det er bestemt ikke behageligt at sidde op i længere tid, ad gangen  

det er lidt sjovt, at de har et favorit sted at være :-) 

Anmeld

19. marts 2014

Anonymo

WantingBaby2012 skriver:

Tak 

Og tillykke med din lille prinsesse 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.