Uge 3 og større bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.395 visninger
6 svar
2 synes godt om
19. marts 2014

frktrine

Jeg har før hørt noget om at man får større bryster under sin graviditet, men er der nogen der kan sige mig, hvornår det er de begynder at vokse? Jeg kender en der er lige lidt over 3 uge, hun siger hun allerede er vokset ud af sin BH. Men kan det nu også passe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Maja!

under mig over at hun ved hun er gravid når hun kun er lidt over 3 uger, det er de færreste der kan teste positiv på det tidspunkt! 

Anmeld

19. marts 2014

Anonymo

Mon ikke hun er lidt længere end hun regner med

Anmeld

19. marts 2014

Victoria2013

Større og ømme bryster var en af de første ting der gjorde at jeg troede jeg var gravid... da var jeg vel 2-3 uger henne, da min skjorte pludselig strammede ekstra meget over brysterne - testede dog først da jeg var 5 uger henne og var gået over tid med min mens

Anmeld

19. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg voksede også -meget- hurtigt ud af mine bh'er og havde vildt ømme bryster som det første tegn (udover udebleven mens) på at jeg var gravid. 

Anmeld

22. marts 2014

Camillaal

frktrine skriver:

Jeg har før hørt noget om at man får større bryster under sin graviditet, men er der nogen der kan sige mig, hvornår det er de begynder at vokse? Jeg kender en der er lige lidt over 3 uge, hun siger hun allerede er vokset ud af sin BH. Men kan det nu også passe?

Det kan det safts være noget om.. :-) jeg troede, at jeg havde spist helt vildt meget og taget helt enormt på, og at fedtet satte sig på brysterne.. 

Min kæreste kunne sagtens mærke det lynhurtigt  Hø hø, og det var faktisk ham der undrede sig aller mest.. 

Lige nu holder de heldigvis pause med det vokseværk.. Ellers ville jeg kun være to bryster med ben.. 

Har i flere år været pco-patient, så jeg troede bare, at min cyklus var lang i denne måned (på trods af at mens kom regelmæssigt med 35 dage).. Så jeg testede først da jeg var omkring uge 7-8..  

Anmeld

24. marts 2014

Christine

frktrine skriver:

Da jeg var gravid med mit første barn var mine bryster nærmest 2 bh numre større allerede dagen inden jeg forventede menstruation. Da jeg ventede min anden søn skete der ikke så meget på den front 

Jeg tror det er meget forskelligt hvordan symptomer viser sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.