MIWULA skriver:
Den 13 marts er jeg i uge 39+5 og vores dejlige søn Jamie fylder denne dag 3 år.
Jeg har været i frygt for at skulle føde lillesøster samme dag da jeg helst ville ha de havde deres egne datoer. 
Vågner om morgenen og kan godt mærke jeg har ondt i maven og rigtig mange kraftige plukkeveer. Men dem har jeg jo haft mange gange før så tænker jeg ville stå op og se om de ikk forsvandt igen som de plejer.
Vi skal her om aften holde fødselsdag for sønnen så har nogle ting der skal laves inden.
Plukveerne ville ikk gå væk i løbet af dagen eller aften. Da vi skal i seng prøver jeg og tage tid på dem men de er ret uregelmæssige og begynder og gå i sig selv igen.
Kl 00:30 vågner jeg da jeg fik en plukve/ve som nev. Jeg prøver og tage tid og de begynder og komme stille og rolig samt nive en smule.
Kl 01 mærker jeg et smæld i underlivet og kniber hurtigt mine ben sammen da jeg kunne kende følelsen fra vandet gik med min søn. Vækker manden og siger han skal skynde sig og hente håndklæder. Han vågner ikk rigtig så jeg råber skynd dig vandet går.
Og han vågner så og styrter ud efter dem.
Jeg får ringet til fg og vi aftaler vi skal komme ind kl 8 om morgen med mindre jeg får kraftige veer.
Jeg får ringet til min mor og aftaler hva vi gør. I mens synes jeg det presser ned mod numsen og min mor siger jeg skal ringe igen til fg.
Snakker med dem og jm siger at det er okey jeg kommer ind hvis jeg er mere tryk ved det da jeg er ret nervøs for det hele.
Min søster som skal med til fødselen havde jeg kontakt med lige siden jeg vågnede af veen så vi aftaler vi kommer forbi og henter hende på vejen.
Veerne melder sig rimelig hurtigt og skal derfor så os koncentrere mig mere om dem.
Min mor kommer for at passe sønnen og vi smutter. På vejen skal manden dog lige aflevere nøgle til arbejdet så der skal vi lige forbi dog her i byen heldigvis.
Jeg havde dog også lige glemt og tanke bilen så det skulle også lige gøres. Puha hader og køre i bil med veer.
Vi får hentet min søster og her er veerne ret slemme.
Kl 03 er vi inde på fødemodtagelsen og er her 3-4 cm åben. 
Kl 03:30 blir jeg kørt over til fødegangen og jm fortæller hun har læst min journal godt igennem og hun kan se jeg gerne vil ha epi så hun begynder og gøre klar. Jeg skal ha lagt drop inden men får så en ve og jm spørger om hun må ligge droppet i mens men jeg hiver min hånd til mig og siger nej mens veen er der får jeg en lille form for pressetrang og jm siger så hun gerne lige vil undersøge mig inden hun ligger droppet.
her er kl 03:54 og jeg er nu 7-8 cm åben
Og kan derfor ikk få lagt epi. Jeg blir vildt ked af det inderst inde da jeg var opsat på jeg skulle ha den fordi i min sidste fødsel blev den lagt for sent og virkede ikk og det var en meget lang og hård fødsel. Når men hver gang jeg får en ve (hvilket jeg faktisk næsten gjorde hele tiden) presser det mere og mere. Tror max jeg havde 5-6 presseveer og så kom lillesøster. 
Født kl 04:17
vejede 3400 g og 51 cm lang. 

Veerne var rigtig hårde og fuck jeg havde glemt hvor ondt de gjorde. 
Men hold op en drømme fødsel. Fra vandet gik til jeg havde født kun 3 timer. 

Jamie er bare så glad for hende og er bare så god en storebror. Hvor er det skønt og være mor til to nu. 
Også kommer der billedspam.