Gravid - bløder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Ja, men fik også urinprøve - men den gad han ikke engang se/tjekke, da sygeplejersken havde testet - fordi at den uanset hvad ville være positiv :/ ??

Og han tog en blodprøve, og sagde jeg skulle komme igen mandag - for at afslutte sagen, og så var jeg nok færdig med at bløde ... !? er simpelthen så ked af det! Han var så ligeglad og sær

Min læge var heller ikk særlig opmuntrende da jeg var igennem det... Men han har ret i at en urintest ikke kan fortælle om du er ved at miste eller ej, for selvom du måske er ved at arbortere så har du stadig Hcg i kroppen. Derfor er han nødt til at tage blodprøver og sammenligne Hcg-tallene for at se om de stiger eller daler. Og det er nogen lorte-dage indtil man får svar!! Øv, jeg føler med dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Min læge var heller ikk særlig opmuntrende da jeg var igennem det... Men han har ret i at en urintest ikke kan fortælle om du er ved at miste eller ej, for selvom du måske er ved at arbortere så har du stadig Hcg i kroppen. Derfor er han nødt til at tage blodprøver og sammenligne Hcg-tallene for at se om de stiger eller daler. Og det er nogen lorte-dage indtil man får svar!! Øv, jeg føler med dig 

Skal heldigvis snakke med egen læge på mandag. Han er mere menneskeligt anlagt!

Jeg skal have ny bp. taget mandag :-)

Anmeld

19. marts 2014

tullepigen84

Det er jeg virkelig ked af at høre . Har lige været fuldstændig det samme igennem. Måtte afsted til 3 blodprøver, og der gik desværre næsten 14 dage med blødning. 

Er det en spontan abort eller graviditet udenfor livmoderen?

Anmeld

19. marts 2014

Anonym trådstarter

tullepigen84 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre . Har lige været fuldstændig det samme igennem. Måtte afsted til 3 blodprøver, og der gik desværre næsten 14 dage med blødning. 

Er det en spontan abort eller graviditet udenfor livmoderen?

Jeg har Ingen anelse? De gav ingen svar på noget :/

Anmeld

19. marts 2014

tullepigen84

Okay, det er for dårligt. Jeg røg direkte videre til akutscanning ved en gynækolog. Meget turbulente tre timer. Gik fra at tro jeg ikke var gravid, til "tillykke du er gravid" og til "du har en graviditet udenfor livmoderen". ..

håber det bedste for dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.