(Lang)
Vi er ved ikke hvad vi skal gøre.. Vores søn er begyndt at vågne sååå tidligt.
Vi står i forvejen op kl.6.00-6.30 hvilket jeg synes er TIDLIGT. Men sådan skal det være for at få hverdagen til at hænge sammen. Vi står op samme tid i weekenden for ellers bryder vi rytmen og min krop kan ikke forstå det og det kan børnene heller ikke.
Vi har Logan på 4 ½ år
og Lucca på 11mdr.
Det har altid fungeret før i tiden med putning af Logan omkring kl. 7 og så stod han op lidt i 7 lige fra han var baby.
Men efter børnehavestart var han ligepludeselig meget mere udkørt når han kom hjem og bad mange dage om at komme ind og sove mellem 5-6. Vi skubber det dog til mellem 6-7.
Putning er nemt. De lægger sig til at sove stortset med det samme..vi lægger Logan først og 5-10 min efter lægger vi lucca ind (de deler værelse da vi har en lille lejlighed)
Men inden for de sidste par måneder er det som om drengene synes det er morgen vågne tid mellem kl. 4-5 Lucca som kun er lille forstår det jo ikke.. men han er også nem at få til at sove igen - en flaske og når det stadig er mørkt intet problem..
men den store..... han er nede og hente legetøj, ligger og synger MEGET HØJT rent ud for at få vores opmærksomhed og hvis det ikke virker så ligger han og kalder og den lille vågner af larmen og begynder at græde..
Vi har prøvet at snakke stille med ham om det. hvor han virker til at forstå det.. men morgen efter kører det hele igen.
Jeg er ikke stolt af det men der har da været morgener hvor jeg er blevet disideret sur, (med for lidt søvn i forvejen.. og så vækket før 4 så er jeg ikke en glad mor
men hellere ikke det gjorde en forskel..
jeg ved ikke hvad vi skal gøre. ? er der nogen der har oplevet lign. ?
Vi har prøvet at lade ham hvile i de senere timer på aftenen for at skubbe hans sengetid lidt... men jeg ved ikke hvor det kommer fra han plejede at være en solid 12 timer om natten sovende dreng.. er der noget vi gør forkert ?? 
håber der er nogen der har nogle råd ?
Venlig hilsen Natasja og Jonas
Anmeld