Så nu har jeg fået tid til zoneterapi imorgen eftermiddag kl 14 med henblik på at det eventuelt kan sætte fødslen igang.

Nu trænger jeg bare snart til at få lillebror ud til os og blive mig selv igen. Så nu bliver det spændende om lidt zoneterapi kan sætte skub i sagerne.

Plukkveerne er ved at have pænt bid, men de blive ved med at være meget uregelmæssige, så der sker ikke rigtig noget endnu.
Da jeg var ved jordemoder for et par dage siden sagde hun, at jeg nok skulle have været til en ekstra scanning noget før og måske allerede have været sat igang, da jeg sidste gang bristede så meget, at der intet var tilbage ved endetarmen.
Nu er lillebror vurderet til 3800 gram, så han er også ved at have en pæn størrelse.
Denne besked kunne jeg slet ikke håndtere i 41. uge og var slet ikke forberedt på at skulle have været sat igang, alle (jordemoder og læger) har hele tiden regnet med, at jeg ville føde før tid og at barnet ikke ville blive alt for stort.
Og nu er det pludselig kommet lidt bag på dem, at jeg er 41+1 og stadig ikke har født.
Jeg har selv fået direkte nummer til svangre amb. så jeg kunne kontakte en læge. Men jeg kan bare ikke overskue, hvis jeg pludselig skal sættes igang nu. Så jeg går og venter med lændsel på nogle gode og hæftige veer, så lillebror kan komme ud til os..
Janni 41+1
Anmeld