Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pigent skriver: Okay
Okay
Så er den hentet!
weeee den er lækker! det er jo sygt at den kan lave sådanne krøller SÅ nemt.. ! hvorfor har jeg ikke fået en før ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
marlenemerle skriver: Så er den hentet! weeee den er lækker! det er jo sygt at den kan lave sådanne krøller SÅ nemt.. ! hvorfor har jeg ikke fået en før ?
Pigent skriver: Jeg prøvede mit hurtig i går og måtte op give.. Jeg skal lige prøve igen når jeg har god tid,. Har skulder langt hår og det kunne jeg ikke få til at virke ordenligt.. Jeg vil gerne have længere hår så må gemme det
Jeg prøvede mit hurtig i går og måtte op give.. Jeg skal lige prøve igen når jeg har god tid,. Har skulder langt hår og det kunne jeg ikke få til at virke ordenligt.. Jeg vil gerne have længere hår så må gemme det
Ja det kan godt være, det lige skal vokse lidt mere...
man bliver godt nok lidt overrasket første gang den "spiser" håret, og der så bare kommer krøllet hår ud! Ej hvor er det vildt ! hihi
marlenemerle skriver: Ja det kan godt være, det lige skal vokse lidt mere... man bliver godt nok lidt overrasket første gang den "spiser" håret, og der så bare kommer krøllet hår ud! Ej hvor er det vildt ! hihi
Jeg fik en rabat kode med i pakken.
Den giver 5% på deres side.
Den kan åbenbart bruges igen og igen.
så jeg synes også i skal have glæde af den
visit5
er gavekoden.
lidt har jo også ret
Kh
Marlene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128