Hjælp til FlipFlap kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. marts 2014

Kløver

Hej tøser

Jeg har kig på en Aston flipflap kombivogn til lillebror, og der medfølger en autostol 0-10 kg og for 300kr ekstra kan man få en 0-13 kg
Ud over vægten kan jeg ikke se hvad forskellen skulle være

Håber i kan hjælpe mig lidt her

Kan det i øvrigt betale sig at købe basen med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Pigent

Jeg vil anbefale jer at i ikke køber autostolen med hverken den ene eller den anden størrelse. Sikkerheden i de autostole er slet ikke den sammen som i en autostol af et kendt mærke som Besafe, Maxi cosi, Rømer, Cybex...
Jeg vil anbefale i køber en af autostol af kendt mærke med sele eller isofix base

Kan godt være tilbuddet lyder smart, men det er jeres barns sikkerhed det går udover.

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Pigent skriver:

Jeg vil anbefale jer at i ikke køber autostolen med hverken den ene eller den anden størrelse. Sikkerheden i de autostole er slet ikke den sammen som i en autostol af et kendt mærke som Besafe, Maxi cosi, Rømer, Cybex...
Jeg vil anbefale i køber en af autostol af kendt mærke med sele eller isofix base

Kan godt være tilbuddet lyder smart, men det er jeres barns sikkerhed det går udover.

Autostolen 0-10 kg følger med. Vi skal ikke selv bruge den, var blot nysgerrig på forskellen tænkte mere hvis man senere sælger det videre når vi erfærdige med kombivognen. Vi har en fin brio vi har brugt til de andre 2, og maxi cosi i 9-18 kg, og bliver også maxi cosi i str 15-36 kg
Var også mere at den kunne bruges til nød ved bedsterne

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Pigent skriver:

Autostolen 0-10 kg følger med. Vi skal ikke selv bruge den, var blot nysgerrig på forskellen tænkte mere hvis man senere sælger det videre når vi erfærdige med kombivognen. Vi har en fin brio vi har brugt til de andre 2, og maxi cosi i 9-18 kg, og bliver også maxi cosi i str 15-36 kg

Anmeld

18. marts 2014

Pigent

Maja84 skriver:

Tror det er nemmeste at jeg sælge den med base.
Så tag den hedder 0-10 kg også base også sælge det med det samme

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Pigent skriver:

Tror det er nemmeste at jeg sælge den med base.
Så tag den hedder 0-10 kg også base også sælge det med det samme

Ja er en mulighed, er bare at selve 0-10 kg stolen er med men man skal give 800 ekstra hvis man ønsker basen, så ville jo finde bedste løsning

Anmeld

18. marts 2014

Pigent

Maja84 skriver:

Ja er en mulighed, er bare at selve 0-10 kg stolen er med men man skal give 800 ekstra hvis man ønsker basen, så ville jo finde bedste løsning

Så tag 0-10 kg også basen som jeg kan se på deres hjemmeside både er med sele og isofix base i en. Så sælge autostol og base for en god pris. Ved ikke hvor meget autostolen er værd.

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

Pigent skriver:

Så tag 0-10 kg også basen som jeg kan se på deres hjemmeside både er med sele og isofix base i en. Så sælge autostol og base for en god pris. Ved ikke hvor meget autostolen er værd.

Tja er mere om det kan betale sig, at man får pengene ind igen, hvorfor give 1000 eller 1200 for noget man ka. Købe til 1500 i en butik men ville også bare høre forskel på stolene. Kunne ikke finde Info på hjemmesiden

Anmeld

18. marts 2014

modesty

Maja84 skriver:

Tja er mere om det kan betale sig, at man får pengene ind igen, hvorfor give 1000 eller 1200 for noget man ka. Købe til 1500 i en butik men ville også bare høre forskel på stolene. Kunne ikke finde Info på hjemmesiden

Jeg tror slet ikke at det kan betale sig at spekulere i det på den måde. Tror ikke at I får pengene hjem.

Anmeld

18. marts 2014

Kløver

modesty skriver:

Jeg tror slet ikke at det kan betale sig at spekulere i det på den måde. Tror ikke at I får pengene hjem.

Det er netop derfor jeg ikke tror det kan betale sig, og basen er nok ikke så nødvendig hvis stolen kun bruges sjældent ved bedsterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.