Når man ikke magter sit liv...del 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2009

KWL

Ja, så kommer der en del mere. Jeg vil på forhånd undskylde alle de negative og trælse ord der kommer fra mig i tiden. I er velkomne til at lade være med at læse det men jeg har brug for at sætte ord på og komme af med det hele.

En anden ting jeg vil undskylde for er mit manglende aktive jeg. Jeg kommenterer ikke ret meget på siden og jeg har det utroligt dårligt med at jeg bare ikke lige magter det eller er i humør til det. Men jeg følger med i jeres liv - glem ikke det.

Så er tiden til lægen endelig i hus, det har taget sin tid. Det var sværere end jeg regnede med. Men nu er det gjort og har også fået spurgt Thomas om han vil tage med mig. Det vil han selvfølgelig godt og det er jeg meget glad for.

De to sidste uger har været dejlige. Ikke mere søvn end jeg plejer men jeg har sådan hygget med pigerne. Det er lige som om jeg har fået lidt ro i hovedet af at endelig komme ud med alt det der gemte sig.
Straks tænker jeg så at nu har jeg det bedre og at lægen ikke er nødvendig.
Thomas er efter mig og siger at han godt kan mærke at jeg er faldet lidt ned men han vil så gerne at jeg tager til lægen.

Men jeg er så bange og nervøs. Han skal bare tager mig seriøst denne gang. Jeg er ved i mit hovede at formulerer sætninger så han forstår mig men det er næsten umuligt.

Jeg er startet på arbejde og mandag begynder min klasse sammen med mig. Jeg har savnet dem og glæder mig til at se dem igen. De giver mig en masse men samtidigt kan jeg godt mærke at jeg bliver lidt nervøs over hvordan det skal gå. Magter jeg opgaven, hvad med søvnen, vil mine kollegaer kunne mærke på mig at jeg er anderledes eller er det mig der bilder mig det ind. Jeg har jo haft det sådan her i laaaaaang tid. ??????
Skal jeg fortælle dem hvad der sker i mit liv???

Imorgen har Thomas og jeg bestemt at vi vil kæreste lidt. Det er vores sidste fri dag i denne sommerferie. Ungerne kommer afsted og når vi har gjort huset rent sammen vil vi ud og spise frokost alene og hygge-kæreste lidt. Hente pigerne tidligt og holde en skøn weekend.

I øvrigt har jeg sagt ja til noget meget grænseoverskridende i weekenden som er en hemmelighed til søndag. Jeg vil jeg kan og jeg tør!!!! Håber ikke jeg fik det kæftet for højt op. HIHI. Ikke noget særligt men en STOR ting for mig.

Til alle jer der bliver ved at læse og kommenter. Tak. Det er meget helene for mig at skrive tankerne ned og jeg håber bare at dem der ikke gider bare hoppe over uden jeg ødelægger deres dag.

Mange taknemmelige knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Jules

Jeg vil gerne læse dine indlæg søde Kristine....
Kan godt forstå du har brug for at komme af med lidt...

Håber det kommer til at gå godt ved lægen og at du får sagt de ting du gerne vil og at han forstår!

Er meget nysserig over det der skal ske søndag... Det ser jeg frem til at finde ud af...

Knus,kram og mange tanker til dig....

Anmeld

6. august 2009

Klumpe-dumpe

Først et stort >:>

og så sys jeg det er rigtig godt at Thomas vil gå med dig, og holder fast i at du skal op og tale med lægen.

Lyder rigtig hyggelig med en kæreste dag i morgen

Og til sidst igen:

Anmeld

6. august 2009

JustAnotherName

Godt at komme ud med tingene.
Og du skylder ikke nogen en undskyldning

Spændende hvad det er for en grænseoverskridende ting/udfordring du skal stå overfor søndag...det hører vi vel mere om bagefter ?!? 

Fedt at du har en masse kvalitetstid med pigerne. Det er sundt for både dem og dig!

Håber dit lægebesøg bliver godt, og at han hører og forstår alvoren i det!
Kram herfra, 

Anmeld

6. august 2009

Bondepigen

Hvor er jeg glad for at Thomas tager med dig. For det er bare så vigtigt, at man har en støtte. Overhovedet ikke sikkert det bliver nødvendigt, men alligevel rart at have ham i ryggen, når du nu er så nervøs for hva lægen siger denne gang.

Jeg har osse altid siddet og formuleret en hel masse jeg skulle sige inden, men det ender altid med at jeg skriver et brev, som jeg giver ham. Så kan han læse det, og stille spørgsmål ud fra det. Det gør det hele lidt nemmere, og så glemmer jeg heller ikke halvdelen.

Dejligt med en kærestedag i morgen... NYD DET.

Og du skal ikke undskylde. Jeg mener ALLE indlæg er velkomne...både de gode og de mindre gode. Det er jo sådan livet er...lidt ned og lidt op...

Håber det bedste for dig, Kristine...

Anmeld

6. august 2009

anna-jonas

Tillykke Kristine.................du er nu kommet tættere på et lettere og lykkeligere liv. Bare ved at ringe og bestille tid til samtale, har du erkendt at du har et problem, som der skal tages hånd om. Det er en SVÆR erkendelse...............så vær du stolt af dig selv, min ven.

Knus Mette

Anmeld

7. august 2009

TbCp

Kristinewl skriver:

Ja, så kommer der en del mere. Jeg vil på forhånd undskylde alle de negative og trælse ord der kommer fra mig i tiden. I er velkomne til at lade være med at læse det men jeg har brug for at sætte ord på og komme af med det hele.

En anden ting jeg vil undskylde for er mit manglende aktive jeg. Jeg kommenterer ikke ret meget på siden og jeg har det utroligt dårligt med at jeg bare ikke lige magter det eller er i humør til det. Men jeg følger med i jeres liv - glem ikke det.

Så er tiden til lægen endelig i hus, det har taget sin tid. Det var sværere end jeg regnede med. Men nu er det gjort og har også fået spurgt Thomas om han vil tage med mig. Det vil han selvfølgelig godt og det er jeg meget glad for.

De to sidste uger har været dejlige. Ikke mere søvn end jeg plejer men jeg har sådan hygget med pigerne. Det er lige som om jeg har fået lidt ro i hovedet af at endelig komme ud med alt det der gemte sig.
Thomas er efter mig og siger at han godt kan mærke at jeg er faldet lidt ned men han vil så gerne at jeg tager til lægen.

Men jeg er så bange og nervøs. Han skal bare tager mig seriøst denne gang. Jeg er ved i mit hovede at formulerer sætninger så han forstår mig men det er næsten umuligt.

Jeg er startet på arbejde og mandag begynder min klasse sammen med mig. Jeg har savnet dem og glæder mig til at se dem igen. De giver mig en masse men samtidigt kan jeg godt mærke at jeg bliver lidt nervøs over hvordan det skal gå. Magter jeg opgaven, hvad med søvnen, vil mine kollegaer kunne mærke på mig at jeg er anderledes eller er det mig der bilder mig det ind. Jeg har jo haft det sådan her i laaaaaang tid. ??????

Imorgen har Thomas og jeg bestemt at vi vil kæreste lidt. Det er vores sidste fri dag i denne sommerferie. Ungerne kommer afsted og når vi har gjort huset rent sammen vil vi ud og spise frokost alene og hygge-kæreste lidt. Hente pigerne tidligt og holde en skøn weekend.

I øvrigt har jeg sagt ja til noget meget grænseoverskridende i weekenden som er en hemmelighed til søndag. Jeg vil jeg kan og jeg tør!!!! Håber ikke jeg fik det kæftet for højt op. HIHI. Ikke noget særligt men en STOR ting for mig.

Til alle jer der bliver ved at læse og kommenter. Tak. Det er meget helene for mig at skrive tankerne ned og jeg håber bare at dem der ikke gider bare hoppe over uden jeg ødelægger deres dag.

Kanon godt at du har fået bestilt tid nu og selvom du synes du har det lidt bedre synes jeg det en rigtig god ide at komme til lægen alligevel.

Håber snart du får det rigtig godt igen!

P.s. tror måske jeg har gættet hvad du skal ;-)

Anmeld

7. august 2009

Dictes mor

Kære Kristine,
Hvor er jeg glad for at du bruger os herinde til at få læsset af. Det er bare så vigtigt at komme af med sådan nogle tanker.
Jeg er meget stolt af dig, at du fik bestilt en tid ved lægen. Og sikke en skat Thomas er, både fordi han tager med dig og fordi I skal holde sådan en hyggelig dag imorgen. Du trænger til at blive forkælet lidt

Jeg kan ikke vente til at læse søndag, hvad det er du skal

Stort knus fra Camilla

Anmeld

7. august 2009

Vinker

Kæreste Kristine,

Jeg håber ikke du tvivler på at jeg altid vil læse dine ord og høre på hvad du har at fortælle - om det så er postivt eller negativt. Du er i mit hjerte og der vil du altid være min skat, mere er der ikke at sige om den sag.....

Det glæder mig meget at du har fået bestilt en tid hos lægen. Er ikke et sekund i tvivl om at det må være svært, men det er bare så vigtigt at snakke om sine problemer og også med en som har kvalifikationerne til at forsøge at hjælpe en videre. Jeg synes det er super vigtigt at Thomas kommer med så det er jeg glad for at høre at han vil. Du har brug for at have en støtte og en der kan hjælpe dig med at formulerer dig hvis du går i sort. Det er også vigtigt at du får sagt ALT til din læge. Du skal ikke tænke over formuleringerne. Du skal sige det lige ud som du har det for tænker du for meget over hvad du skal sige kan det hurtigt komme til at lyde kunstigt og mere uforstående..... Men jeg ved godt at mange læger er nogle være idioter som ikke formår at lytte nok til patienten. Jeg håber sgu at din læge vil tag dig alvorligt - Eller skal du seriøst skifte læge for det er dit liv og velvære vi snakker om!

Vil gerne tro at det hjælper dig at få skrevet om tingene. Det kan ofte være svært at sætte ord på det der gør ondt og det man er ked af. Når man så har åbnet sig op, ser man pludselig lidt lysere på tilværelsen, men det er vigtigt at man fortsætter med at snakke om det og få den hjælp man har brug for for ellers ryger man lige tilbage til starten igen inden man ser sig om! Så lov mig kære Kristine, at selvom du nu føler det går bedre så skal du ikke aflyse din tid hos lægen eller bilde os ind at du har det godt igen - Du ska af alle være 100% ærlig overfor dig selv. Det er dit liv og du fortjener at have det godt!!!

Kan godt forstå dine tanker og frygt for hvordan det nu skal blive når hverdagen igen kalder. Jeg synes ikke umiddelbart du skal fortælle dine kollegaer om det med mindre du inderligt føler du har brug for at forklare dig. Måske du i første omgang skal vente til du har været ved lægen eller til hvis du fornemmer at de kan mærke på dig at du ikke helt er dig selv.... Jeg ved godt du har gået med det længe efterhånden, men du er med tiden selv blevet mere bevidst om at der er noget galt så slet ikke sikkert at de på nogen måde har kunnet fornemme noget på dig.....

Husk på at jeg ikke er andet end en sms, opkald eller "lille" køretur væk og jeg er ALTID klar på at lytte eller blot kramme dig. Kristine du betyder ubeskriveligt meget for mig og det er vigtigt for mig at du får det bedre med dig selv. Husk på det er umuligt at være der fuldt ud for andre når man ikke har det godt med sig selv!

De kærligste tanker, knus og kram fra en der elsker dig

Anmeld

7. august 2009

Vinker

Kristinewl skriver:

Åååh jeg er jo nysgerrig søjde!!!! Held og lykke med det på søndag - Selvfølgelig kan du klare det min skat  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.