Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stineeriksen skriver: den er meget meget utydelig på de her billeder eller om det er mig der bare ser streg nr 2 ??? kan jeg teste selvom jeg bløder? og hvornår kan jeg teste igen?
den er meget meget utydelig på de her billeder eller om det er mig der bare ser streg nr 2 ???
kan jeg teste selvom jeg bløder?
og hvornår kan jeg teste igen?
På det billede kan jeg ikke se noget. Jeg ville vente til i overmorgen med at teste igen for at se om den bliver tydeligere
Men hvis du er i tvivl kan du jo tage til lægen og sige at du er i tvivl og om de ikke vil teste dig for evt. graviditet
Om du kan teste selvom du bløder ved jeg ikke, det mener jeg godt du kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan desværre ikke rigtig se en ekstra steg Tror sagtens man kan teste selv om man bløder lidt, men ville nok vente nogle dage
Kan man bare tage til lægen med en urinprøve?
stineeriksen skriver: jeg har 3 test liggende og jeg kan ikke finde ud af om der er en streg eller om der ikke er:/
jeg har 3 test liggende og jeg kan ikke finde ud af om der er en streg eller om der ikke er:/
Syntes faktisk jeg kan se 2 streger....især på det utydelige billede
Hvis du afleverer en urinprøve hos lægen, så får du nok samme resultat. De har typisk de samme slags som vi andre bruger, men det skader da ikke at prøve
Er du gået over tid?
stineeriksen skriver: Kan man bare tage til lægen med en urinprøve?
Lægens test er de samme som dem du kan købe, så det ville jeg ikke gøre. Det ville være spild af tid. Vent til du er færdig med at bløde og prøv at teste igen. Desværre lyder det til det er en bio.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128