Tøj til Bryllup/barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
6 svar
5 synes godt om
18. marts 2014

stjernehimmel

Hej alle i skønne B-brugere...

Jeg står og i maj skal til bryllup/barnedåb ved min kæreste gode kammerat(som jeg aldrig har mødt)

Mit tøjskab er ribbet for pænt tøj... og faktisk har jeg aldrig været til bryllup.... så jeg er lidt på herrens mark om hvad filan man tager på?

Må jeg se hvad i evt har haft på eller forslag til hvad jeg kan tag på.... det må helst ikke være alt for tæt siddende :-)

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Pigent

stjernehimmel skriver:

Hej alle i skønne B-brugere...

Jeg står og i maj skal til bryllup/barnedåb ved min kæreste gode kammerat(som jeg aldrig har mødt)

Mit tøjskab er ribbet for pænt tøj... og faktisk har jeg aldrig været til bryllup.... så jeg er lidt på herrens mark om hvad filan man tager på?

Må jeg se hvad i evt har haft på eller forslag til hvad jeg kan tag på.... det må helst ikke være alt for tæt siddende :-)

På forhånd tak 

Jeg har været til bryllup to gange og ingen af gangene var det noget fint noget. Så det første jeg var til for nogle år siden havde jeg helt alm. tøj og det sidste jeg har været til havde jeg buksedragt på

Så kommer an hvor fin det er. Er det fine galla kjoler, en helt alm pæn kjole eller det tøj som man bare lige har lyst til at have på

Anmeld

18. marts 2014

Pigent

stjernehimmel skriver:

Tak... vil lige lure dem i aften ;-)

Okay

Anmeld

18. marts 2014

Ciss

1. gang: Det var kombineret barnedåb og bryllup. Jeg havde en pastelblå, knækort kjole med en lille jakke over og flade sko.

2. gang: Det var rådhusbryllup. Jeg havde lange sorte bukser, sko med høj hæl og en farverig og glitrende top med en sort jakke over.

3. gang: Det var også et rådhusbryllup, men midt på sommeren og stor fest i haven bagefter. Siden det ville blive køligt ud over aftnen, havde jeg et knekort uldent skørt på med sorte, lidt tykke strømpebukser, sort top med korte ærmer og så en lidt ulden jakke til at tage over, når det blev køligt.

4. gang: Stort kirkebryllup med det hele. Jeg havde en knækort kjole i noget farverigt brokadestof med en lille bolero over.

5. gang: Endnu et rådhusbryllup efterfulgt af et kafebesøg. Blomstret sommerkjole med korte ærmer.

Jeg plejer normalt at tænke, at jeg gerne vil gå med kjole/skørt i bryllup, men jeg tager også som regel en jakke eller bolero over for at dempe antrekket lidt ned. I hvert fald, hvis der bare er spaghettistropper eller dyb udringning eller lignende.

Hvis jeg skulle ud og købe noget til et bryllup i dag, ville jeg gå efter en knækort kjole i en fascon som passer til min krop og i noget ikke-skinnende stof.

Anmeld

21. marts 2014

stjernehimmel

kan man tag denne på med en lille trøje til ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.