Test test test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. marts 2014

MyLove E

Nu har jeg gået på daghospitalet i over et år. Nu synes de så de vil finde en diagnose på mig. Så jeg er testet for personligheds forstyrrelse. Den er ikke helt færdig men det ser ikke sådan ud.
Fik så en ny test i dag hvor jeg skulle udfylde nogle spørgsmål. De sagde ikke hvad det var. Men Google er din ven så jeg fandt ud af at der var en ADHD test...

Den tror jeg faktisk lidt mere på. Men nu får vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

*Mor Til Albert*

MyLove E skriver:

Nu har jeg gået på daghospitalet i over et år. Nu synes de så de vil finde en diagnose på mig. Så jeg er testet for personligheds forstyrrelse. Den er ikke helt færdig men det ser ikke sådan ud.
Fik så en ny test i dag hvor jeg skulle udfylde nogle spørgsmål. De sagde ikke hvad det var. Men Google er din ven så jeg fandt ud af at der var en ADHD test...

Den tror jeg faktisk lidt mere på. Men nu får vi se

Jeg er selv ADHD'er og det skal lige siges, at en test aldrig kan stå alene. Der skal også samtaler til hos en psykiater og så skal begge ting holdes op mod hinanden. En personlighedsforstyrrelse og en ADHD-diagnose kan ligne hinanden rigtig meget, da begge diagnoser har mange fællestræk.
Der findes stort set ikke "rene" ADHD'ere. Med dette mener jeg, at en ADHD'er næsten altid vil have en eller flere diagnoser oveni ADHD'en. 
Så det er ikke utænkeligt, at du både kan have ADHD og personlighedsforstyrrelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.