Brugte I en sommerdyne til jeres nyfødte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
7 svar
7 synes godt om
18. marts 2014

misslea

Godmorgen derude 

Jeg har termin her slut april, og er så småt igang med at købe de sidste ting og forberede lillesøsters ankomst!!!

men nu er jeg i tvivl....

altså Wilma er født i oktober, og hende havde vi ikke sommerdyne til, og fik aldrig brig for én.... Men tænker at med et forårsbarn kunne jeg godt få brug for en denne gang....

hvad er jeres erfaringer?? 

Hvad lå jeres nyfødte børn og sov i henover sommeren??? Tøj, dyne, tæppe mm???

rigtig god dag til jer...

Fra Lea (34+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Victoria2013

Altså vi har 2 helt almindelige babydyner... aner ikke om de er sommer- eller vinterdyner... de er bare dyner

Min pige er født i juni. I sommers sov hun kun med dyne om natten og som regel en langærmet body. Om dagen i de rigtig varme perioder sov hun med et dynebetræk eller en stofble som tæppe, det var mere end rigeligt - også i barnevognen.

Vi har heller ikke skiftet dyne her til vinter, kan slet ikke se det er nødvendigt. Men har så også en varm datter 

Anmeld

18. marts 2014

misslea

Victoria2013 skriver:

Altså vi har 2 helt almindelige babydyner... aner ikke om de er sommer- eller vinterdyner... de er bare dyner

Min pige er født i juni. I sommers sov hun kun med dyne om natten og som regel en langærmet body. Om dagen i de rigtig varme perioder sov hun med et dynebetræk eller en stofble som tæppe, det var mere end rigeligt - også i barnevognen.

Vi har heller ikke skiftet dyne her til vinter, kan slet ikke se det er nødvendigt. Men har så også en varm datter 

Okay  tak for svar 

Ja.... Sidste sommer var jo vildt god.. Og der ville jeg tænke, at en dyne ville være for varm....

Men omvendt, kan det jo også være køligt om sommeren i Danmark.... Og ved ikk om det så er for varmt med en varm dyne, og om et tæppe er nok??? 

Det var faktisk meget nemt med et vinterbarn.... Heheh bare ned i voksiposen, og vupti... No problems 

Anmeld

18. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vores datter er fra 24/3 og hun havde en helt almindelig babydyne. Dog brugte hun et fleecetæppe eller stofble om sommeren, da det var rigtig varmt

Anmeld

18. marts 2014

L&V

misslea skriver:

Godmorgen derude 

Jeg har termin her slut april, og er så småt igang med at købe de sidste ting og forberede lillesøsters ankomst!!!

altså Wilma er født i oktober, og hende havde vi ikke sommerdyne til, og fik aldrig brig for én.... Men tænker at med et forårsbarn kunne jeg godt få brug for en denne gang....

Fra Lea (34+1)

Vores unger har hel års dyner men vi ku lige så godt ha sparet dem for de sparker dem af he he.. i barnevognen har lillebror en voksi med sommer dyne. han er født i juli og sov bare med et tynt tæppe eller senge linnede da alt andet var for hedt

Anmeld

18. marts 2014

Chevro

misslea skriver:

Godmorgen derude 

Fra Lea (34+1)

Hej

Vi købte en god kvalitets dundyne, fra Jysk - til godt 300,- ca. og den er fantastisk! Dansk produceret

Min søn er født i Juni, 2012 - og han sov mest bare i det sæt han nu havde på, og en tynd trøje over og med den dyne

Når det var højsommer, sov han jo bare i body, med dynen. Den er super god åndbar og også varm, når det er nødvendigt.

Vh Malene

Anmeld

18. marts 2014

Chevro

Chevro skriver:

Hej

Vi købte en god kvalitets dundyne, fra Jysk - til godt 300,- ca. og den er fantastisk! Dansk produceret

Min søn er født i Juni, 2012 - og han sov mest bare i det sæt han nu havde på, og en tynd trøje over og med den dyne

Når det var højsommer, sov han jo bare i body, med dynen. Den er super god åndbar og også varm, når det er nødvendigt.

Vh Malene

til middag, sov han nærmest bare med sengetøjet

Anmeld

18. marts 2014

Clisolka

Victoria2013 skriver:

Jeg kan svare det samme - en dyne er en dyne  Jeg har ikke forstand på vinter- og sommerdyne 

Til TS - jeg har 2 meget varme børn. Om vinteren har de selvfølgelig ligget med dynen og sommeren har de ligget med et tæppe eller dynebetræk. Den ene er fra sep. og den anden er fra oktober, så ikke sommerbørn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.