Tidligt hjemme fra ferie :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Annette

Vi afkortede vores ferie i sommerhus, sammen med mine forældre
Oliver var så uheldig at blive hoppet af en hoppepude af nogle store dumme drenge, der syntes det var sjovt at lokke de små op på puden og så hoppe vildt. Han faldt å jorden og tog af med hånden.
Vi var på en campingplads nede ved Rinkenæs, der var nogle af vores venner på ferie, så vi var et smut omkring Sønderborg sygehus med Oliver, hånden blev røntgenfotograferet og det viste sig at han havde 2 små brud på håndleddet
Han har fået en gibsskinne på og skal gå med den i 3 uger....

Natten var et totalt mareridt.. Han vendte og drejede sig i et væk og kunne ikke finde ro for hånden, han græd meget og jeg prøvede så godt jeg kunne at hjælpe ham med at få lejret hånden..
Det blev ikke til mange timers søvn..

Da morgnen kom var han oppe inden en vis herre fik sko på ogjeg var totalt smadret, så da min mor og bonusfar stod op gik jeg i koma på sofaen, så jeg hørte ikke in mobil da den ringede...

Det var min storebror der ville fortælle mig at vores far er død.
Han var kommet på Hjørring sygehus i tirsdags, hvor de ville ha ham på intensiv, for at holde øje med ham..
Lige pludselig røg hans blodtal i bund og min far kastede blod op, lægen fortalte min bror at han aldrig havde set så meget komme op før...
De siger det var et blødende mavesår han døde af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Annette

afsnit 2..

Jeg ved jeg har læsset af herinde om hvor sur jeg har været på min far, så ligenu sidder jeg med den sorteste samvittighed.
Han har helt sikkert ikke ville fortælle os hvor syg han egentlig var og det kan godt irritere mig, for havde vi vidst det havde vi jo gjort noget mere for ham.
Men min samvittighed er noget jeg selv skal gøre op med, for det er mig selv der har lavet den.. jeg har hele tiden vidst den ville komme, men at det skulle være ligenu havde jeg godt nok ikke regnet med...

Men med alt det der var sket valgte vi at afkorte ferien, selvom min bror sagde at sagtens kunne klare bedemand og div. alene, nej der sagde jeg NEJ, vi er 2 om det her...
I morgen kommer bedemanden og så får vi nok styr på de ting der skal være styr på der..

Huha må hellere stoppe indslaget for tankerne myldre rundt og vil ned på pc..

Tak fordi du læste det hele og pas på hinanden og husk gem ikke på noget du gerne vil have sagt, for pludselig er det forsent.

Knus Annette

Anmeld

6. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ÅÅÅHH nej søde Anette...  Sikke noget

En ulykke kommer bare ikke alene.

Jeg håber at det ferie I nåede at have dog var god!!

Mange kram og tanker i sådan en tid. Sikke noget

Anmeld

7. august 2009

tumle81

Åh nej dog sikke noget...

Det var synd med Oliver, men heldigvis er børn så gode til at komme sig og indordne sig nye situationer, så det skal nok gå :-)

Jeg er ked af at høre med din far, det er aldrig rart at miste nogen. Heller ikke selvom man måske ikke er på talefod!

Jeg håber I kommer godt igennem det hele...

Knus Kathrina

Anmeld

8. august 2009

Annette

Hej Kathrina og Zafir.

Jo det af ferien vi nåede var rigtig hyggeligt, vi var en tur i Tyskland, i Giveskud zoo og vi besøgte nogle venner der var på camping ved Rinkenæs. Det Oliver synes var bedst var når vi kom hjem til sommerhuset og vi gik ned til vandet, så han kunne fange krabber og rejer :-)

Heldigvis var min far og jeg kommet hinanden nærmere og han lærte Oliver at kende, Nu har han fået fred og det er jeg glad for, for han har helt sikkert haft mere ondt end han viste..

Tak for jeres knus og tanker.

Knus Annette

Anmeld

9. august 2009

Heidimed lea

kæreste Anette forfærdelig så meget du er igennem ligenu på så kort tid.  kan kun sige at jeg har været lidt det samme igennem med min far som døde sidste år.  jeg havde jo valgt at afskære ham fra mit liv, og mht din dårlige samvittighed nu så tror jeg du skal tænke på at du har gjort det for at beskytte dig selv og din egen familie, sådanne valg er man jo nødtil at tage indimellem.   kondolerer for det er altid trist og miste sin familie far uanset hvordan fårholdet var.  håber du giver dig selv tid til at bearbejde tankerne. det får du sikkert brug for.

synd for Oliver med hånden.          
                           medfølende tanker og knus Heidi

Anmeld

10. august 2009

Annette

Hej Heidi.
Ja der har været meget her i den sidste tid, så nu må det da vende :-)

Jeg er bare glad for at Oliver og far lærte hinanden at kende, for jeg tror godt nok jeg ville ha haft det en hel del værre hvis jeg ikke havde rækt hånden frem for 1½ år siden..
Han valgte selv sit liv og valgte selv at han ikke ville indvi os i hvordan det stod til med ham, det kan jeg ikke gøre hverken fra eller til over for..
Jeg snakkede med min onkelog han sagde at jeg ikke måtte gå og tænke på hvad jeg kunne ha gjort anderledes, for sket var sket og det kan ikke laves om nu..
Det kan jeg kun give ham ret i, men tankerne kommer alligevel, men dem skal jeg nok få styr på med tiden..
Jeg har stadig lidt overskud, så jeg hænger stadig i :-)

Oliver har vænnet sig til at have gibsskinnen på nu, men han vil gerne lige påpege en gang imellem at han jo har en dårlig arm, gg
Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.