Vi afkortede vores ferie i sommerhus, sammen med mine forældre

Oliver var så uheldig at blive hoppet af en hoppepude af nogle store dumme drenge, der syntes det var sjovt at lokke de små op på puden og så hoppe vildt. Han faldt å jorden og tog af med hånden.
Vi var på en campingplads nede ved Rinkenæs, der var nogle af vores venner på ferie, så vi var et smut omkring Sønderborg sygehus med Oliver, hånden blev røntgenfotograferet og det viste sig at han havde 2 små brud på håndleddet

Han har fået en gibsskinne på og skal gå med den i 3 uger....
Natten var et totalt mareridt.. Han vendte og drejede sig i et væk og kunne ikke finde ro for hånden, han græd meget og jeg prøvede så godt jeg kunne at hjælpe ham med at få lejret hånden..
Det blev ikke til mange timers søvn..
Da morgnen kom var han oppe inden en vis herre fik sko på ogjeg var totalt smadret, så da min mor og bonusfar stod op gik jeg i koma på sofaen, så jeg hørte ikke in mobil da den ringede...
Det var min storebror der ville fortælle mig at vores far er død.
Han var kommet på Hjørring sygehus i tirsdags, hvor de ville ha ham på intensiv, for at holde øje med ham..
Lige pludselig røg hans blodtal i bund og min far kastede blod op, lægen fortalte min bror at han aldrig havde set så meget komme op før...
De siger det var et blødende mavesår han døde af...
Anmeld