Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor langt var du henne da du testede positivt???
Hvor langt var du henne da du testede positivt???
jeg testede positiv da jeg var 3+3
Anonym skriver: Begge disse blev taget igår, og synes egentlig at de er ok tydelige. Men har det noget at gøre med hvor langt man er, eller danner nogle bare mere hcg tidligt?
Begge disse blev taget igår, og synes egentlig at de er ok tydelige. Men har det noget at gøre med hvor langt man er, eller danner nogle bare mere hcg tidligt?
Det er svært at sige. Nogen får klokkeklare tests 4+ (gjorde jeg første gang) andre får først tydelige streger lidt længere henne. Det kan også være twins Hehehe
Jeg var 5+4
4+0, med en meget svag streg. 4+1, streget var noget tydligere. Fik først en bragende rød test, i 5+ (jeg blev nødt til at teste, for kunne ikke tro at det passede )
Mor11 skriver: Det er svært at sige. Nogen får klokkeklare tests 4+ (gjorde jeg første gang) andre får først tydelige streger lidt længere henne. Det kan også være twins Hehehe
Miss Church skriver: 4+0, med en meget svag streg. 4+1, streget var noget tydligere. Fik først en bragende rød test, i 5+ (jeg blev nødt til at teste, for kunne ikke tro at det passede )
Anonym skriver: Så du vil tro jeg måske er 4-5?
Så du vil tro jeg måske er 4-5?
Det kan jeg ikke rigtig svare på. Min hcg brude være høj, fordi jeg var gravid med tvillinger, men alligevel var testen svag. Tror det er meget individuelt hvor meget hcg man danner. Hvornår havde du sidst mens? Så bliver det vist mere præcis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128