Mor11 skriver:
Iih ja, er lige lidt nede med flaget, kom til at tænke på at hvis der ikke er bid i denne cyklus så bliver det et 2015!! barn
Det virker helt uoverskueligt at skulle gå helt ind i et nyt år før der kommer en baby til os 
Det var meningen at det skulle gå stærkt ligesom første gang jo, og vi skulle have siddet med en bebs om ca 2 måneder. Det skete ikke, blev først gravid i nov, og fair nok, det var også fint og oveni købet med en termin lige omkring min egen fødselsdag
Havde været den bedste gave i verden. Men nej, det endte jo så i en sa.
Og nu sidder jeg og tænker på at det måske slet ikke bliver i år!!!!! Det var bare slet ikk meningen det skulle tage så lang tid, og vores dreng bliver bare SÅ stor alt for hurtigt lige nu, der skulle jo ikke være SÅ langt imellem dem 

ævævævævæv!!
Know the feeling. Sidder også og kan mærke, at jeg er lidt øv over, at der er ikk er sket noget endnu 
Jeg har så stadig chancen for at det bliver i år så at sige - men for at være helt ærlig, så tør jeg simpelthen ikk tro det. Jeg er blevet skuffet så mange gange før, så hvorfor skulle dette ikk også være en af de gange?
Og det er øv - for havde sat mig for at træning og projekt vægttab var det som skulle være i fokus nu - og det er det også - men indimellem sniger de der irriterende følelser ind 
De der følelser som gør ondt, som minder mig om det vi mistede i dec., dem som giver mig "lyst" til at græde, osv.
Åhhh, hvor jeg dog bander de følelser langt væk! 
Anmeld