Æv hvor er det deprimerende :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

LinLin

Mor11 skriver:

Puh det er altså også et ondt forløb i har haft 

Ja det var sgu noget l***

Så jeg håber virkeligt vi har taget "vores del" nu og får en baby med hjem denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
LinLin skriver:

Ja det var sgu noget l***

Så jeg håber virkeligt vi har taget "vores del" nu og får en baby med hjem denne gang!

Kan jeg godt forstå 

Anmeld

17. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lrm skriver:

Det kunne være fedt med en lille julenisse!! men tør næsten ikke håbe, for er bange for at blive skuffet..

Ja det kunne være skønt.! Det fylder også bare mere og mere i mit hoved for hver cyklus. 

Anmeld

17. marts 2014

CH2012

Mor11 skriver:

Iih ja, er lige lidt nede med flaget, kom til at tænke på at hvis der ikke er bid i denne cyklus så bliver det et 2015!! barn  Det virker helt uoverskueligt at skulle gå helt ind i et nyt år før der kommer en baby til os 

Det var meningen at det skulle gå stærkt ligesom første gang jo, og vi skulle have siddet med en bebs om ca 2 måneder. Det skete ikke, blev først gravid i nov, og fair nok, det var også fint og oveni købet med en termin lige omkring min egen fødselsdag  Havde været den bedste gave i verden. Men nej, det endte jo så i en sa. 

Og nu sidder jeg og tænker på at det måske slet ikke bliver i år!!!!! Det var bare slet ikk meningen det skulle tage så lang tid, og vores dreng bliver bare SÅ stor alt for hurtigt lige nu, der skulle jo ikke være SÅ langt imellem dem  ævævævævæv!!  

Know the feeling. Sidder også og kan mærke, at jeg er lidt øv over, at der er ikk er sket noget endnu 

Jeg har så stadig chancen for at det bliver i år så at sige - men for at være helt ærlig, så tør jeg simpelthen ikk tro det. Jeg er blevet skuffet så mange gange før, så hvorfor skulle dette ikk også være en af de gange?

Og det er øv - for havde sat mig for at træning og projekt vægttab var det som skulle være i fokus nu - og det er det også - men indimellem sniger de der irriterende følelser ind

De der følelser som gør ondt, som minder mig om det vi mistede i dec., dem  som giver mig "lyst" til at græde, osv.

Åhhh, hvor jeg dog bander de følelser langt væk! 

Anmeld

18. marts 2014

cwl

Mor11 skriver:

Iih ja, er lige lidt nede med flaget, kom til at tænke på at hvis der ikke er bid i denne cyklus så bliver det et 2015!! barn  Det virker helt uoverskueligt at skulle gå helt ind i et nyt år før der kommer en baby til os 

Det var meningen at det skulle gå stærkt ligesom første gang jo, og vi skulle have siddet med en bebs om ca 2 måneder. Det skete ikke, blev først gravid i nov, og fair nok, det var også fint og oveni købet med en termin lige omkring min egen fødselsdag  Havde været den bedste gave i verden. Men nej, det endte jo så i en sa. 

Og nu sidder jeg og tænker på at det måske slet ikke bliver i år!!!!! Det var bare slet ikk meningen det skulle tage så lang tid, og vores dreng bliver bare SÅ stor alt for hurtigt lige nu, der skulle jo ikke være SÅ langt imellem dem  ævævævævæv!!  

Årh hvor jeg dog bare føler med dig...

Håbede også at vi ville få en baby i år. Har dog lige denne måned hvor vi stadig kan nå det, men begynder at tvivle på at det lykkes..

Håbet er da ikke helt ude for jer i år, er det??

Anmeld

18. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Årh hvor jeg dog bare føler med dig...

Håbede også at vi ville få en baby i år. Har dog lige denne måned hvor vi stadig kan nå det, men begynder at tvivle på at det lykkes..

Håbet er da ikke helt ude for jer i år, er det??

Nej jeg har testdag d 31, men hvis den ikk er der bliver det først 2015 tør ikke rigtig håbe i denne her cyklus..

Anmeld

18. marts 2014

cwl

Mor11 skriver:

Nej jeg har testdag d 31, men hvis den ikk er der bliver det først 2015 tør ikke rigtig håbe i denne her cyklus..

Tænk positivt, måske I er heldige og skal have en lille julenisse..

Anmeld

18. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Tænk positivt, måske I er heldige og skal have en lille julenisse..

Det kunne være skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.