(marts) Rød under halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.342 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina har fået sig nogen gode deller rundt omkring på kroppen. Hun har bla. fået en  mellem hoved og hals (nærmere sagt dobbelhage). Jeg tørre hende der rigtig mange gange i løbet af dagen, men alligevel er hun blevet rigtig rød  Jeg har smurt med en creme der skulle kunne bruges til det, men synes ikke rigtig, at det hjælper. Har I nogen gode råd? Måske talkum?

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Misjelle

Hej Katja

Nu kender jeg ikke til området ved dobbelthagen, men herhjemme bruger vi E-vitamin salve som fås i Matas (den er uden parabener etc.) . Den er rigtig god hvis Linus feks. er lidt rød i blekanten eller andre steder. En time efter er det væk. Den er ikke beregnet til numsen, jeg brugte den også selv, da jeg startede med at amme og mine brystvorter slog sprækker. Det er da værd at give et forsøg.

knus Michelle

Anmeld

6. august 2009

MoarHvidovre

Hej Michelle

Tak - jeg må en tur i Matas imorgen. Det ser rigtig grimt ud og jeg tørre/dupper det mange gang i løbet af dagen uden, at det er blevet mindre.

Kærlig hilsen
Katja

Anmeld

6. august 2009

Misjelle

KatjaBoye skriver:

Hej Michelle

Tak - jeg må en tur i Matas imorgen. Det ser rigtig grimt ud og jeg tørre/dupper det mange gang i løbet af dagen uden, at det er blevet mindre.

Kærlig hilsen
Katja

Det er i alt fald værd at prøve af. Ved dog ikke om det kan tage det, hvis det er meget slemt .

Håber at det hjælper

knus Michelle

Anmeld

6. august 2009

Juniors mor

Er du sikker på det ikke er svamp??
Hvis det er svamp bliver det kun værre, hvis du smørre det med diverse cremer og salver.
Jeg ville smutte til lægen med hende i morgen, så det ikke bliver endnu værre i weekenden. Hvis det er svamp får du Brentan på recept, og det hjælper i løbet af en dag eller to....
-Helle

Anmeld

6. august 2009

Moar'en

Juniors mor skriver:

Er du sikker på det ikke er svamp??
Hvis det er svamp bliver det kun værre, hvis du smørre det med diverse cremer og salver.
Jeg ville smutte til lægen med hende i morgen, så det ikke bliver endnu værre i weekenden. Hvis det er svamp får du Brentan på recept, og det hjælper i løbet af en dag eller to....
-Helle

Det var også det jeg tænkte på. Der er jo rigtig god grobund under sådan en dejlig varm hage.

Anmeld

6. august 2009

Diana...

Lucas bliver os lidt rød en gang i mellem så smøre vi det med lidt salve så det væk dagen efter.

Knus

Anmeld

7. august 2009

MoarHvidovre

Jeg har smurt hende med lidt savle i dag og så ingen hagesmæk for, at det kunne få ordenligt luft. Det har hjulpet en del - er dog stadigvæk rød.

Anmeld

8. august 2009

Misjelle

KatjaBoye skriver:

Jeg har smurt hende med lidt savle i dag og så ingen hagesmæk for, at det kunne få ordenligt luft. Det har hjulpet en del - er dog stadigvæk rød.

Mon ikke det bliver bedre i løbet af de næste par dage så .

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Altså ,, Min regel er ,,både hos mine børn og de ældre jeg kommer hos ...

Ingen fugtige salver el cremer på de steder der er røde pga fugtighed ,, Jeg bruger altid pudder i folder og Alexanders udslæt forsvinder altid efter nogle timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.