Super stor aktivitet i maven ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. marts 2014

os2

I dag (30+4 ) har der bare været rigtig meget aktivitet fra bassen i maven .. Spark næsten hele tiden .. Venden og drejen rundt .. Det er virkelig meget ..

føler i andre også så meget aktivitet indimellem ... At det næsten kan være helt generede ? 

Misforstå mig ikke - det er jo total dejligt ... Men der er godt nok gang i den i dag og kan næsten ikke slappe af over det / for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

WantingBaby2012

os2 skriver:

I dag (30+4 ) har der bare været rigtig meget aktivitet fra bassen i maven .. Spark næsten hele tiden .. Venden og drejen rundt .. Det er virkelig meget ..

føler i andre også så meget aktivitet indimellem ... At det næsten kan være helt generede ? 

Misforstå mig ikke - det er jo total dejligt ... Men der er godt nok gang i den i dag og kan næsten ikke slappe af over det / for det 

Jeg har også en meget aktiv baby i maven (er 28+5). Og det er virkelig blevet markant de sidste 14 dage. Kan ligesom du, mærke når han vender og drejer sig og igår var jeg næsten sikker på at hans ene ben var på vej ud af maven på mig. Tror han øver karatespark derinde 

Jeg synes dog bare det er skønt at mærke ham så meget og er lykkelig over aldrig at gå og være bekymret for om han er derinde endnu 

Anmeld

17. marts 2014

os2

Ja de er nogen værre bøller indimellem 

Men du har ret - det er dejligt at mærke og man behøver ikke være så nervøs 

Anmeld

17. marts 2014

Putomanen

Lillemanden kan også være super aktiv nogle dage, faktisk så meget at det kan være lidt generende. Især hvis han okser rundt med benene ved mine ribben.

Oftest er det bare hyggeligt

Anmeld

17. marts 2014

Anonymo

os2 skriver:

Jeg kan huske at de dage hvor hun rigtig var aktiv, var det faktisk irriterende og gjorde også ondt både ved ribben, i huden der strækkes og ved skambenet

Anmeld

17. marts 2014

os2

Ok .. Så er det ikke kun mig der har det lidt sådan 

Følte mig også helt øm i dag ved ribbenene 

Anmeld

18. marts 2014

Clisolka

os2 skriver:

Sådan var min mindste også - hold op en fodboldspiller... Om formiddagen var han mest stille, indtil vi hentede min datter i børnehaven, så var der spræl i ham indtil hun kom i seng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.