øøøøøøv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
3 svar
1 synes godt om
17. marts 2014

Mama2012

Så har jeg lige været til lægen - 1. besøg og alt gik fint... Bortset fra at hun rykkede min termin tre dage tilbage, på grund af min laaaaange cyklus  Tænk at tre dage kan gøre så stor forskel... Men helt ærligt, så er der bare super længe til jeg er i 'den sikre zone' og endnu længere til vores første scanning... Så ØØØØØØØØØV!!!

Holder dog stadig fast i den oprindelige terminsdato selv... Cyklus er 31 dage og sidste mens første dag er 15 jan, så har sat termin til 25. okt, selv om lægen siger 28.

Hvem får mon ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Katia Juul Skovgaard

Mama2012 skriver:

Så har jeg lige været til lægen - 1. besøg og alt gik fint... Bortset fra at hun rykkede min termin tre dage tilbage, på grund af min laaaaange cyklus  Tænk at tre dage kan gøre så stor forskel... Men helt ærligt, så er der bare super længe til jeg er i 'den sikre zone' og endnu længere til vores første scanning... Så ØØØØØØØØØV!!!

Holder dog stadig fast i den oprindelige terminsdato selv... Cyklus er 31 dage og sidste mens første dag er 15 jan, så har sat termin til 25. okt, selv om lægen siger 28.

Hvem får mon ret

Det er jo heldigvis kun et skøn og du ved bedst selv hvornår du er blevet gravid

De rykkede også mig 3 dage, det syntes manden var herre sejt for så var det på hans fødselsdag at lillemanden er undfanget

Og tillykke forresten

Anmeld

17. marts 2014

Chevro

Mama2012 skriver:

Hvem får mon ret

Dengang jeg var gravid, blev jeg rykket 14 dage tilbage! Til nf! i forhold til hvor langt lægen troede jeg var henne

Anmeld

17. marts 2014

Mama2012

Chevro skriver:

Dengang jeg var gravid, blev jeg rykket 14 dage tilbage! Til nf! i forhold til hvor langt lægen troede jeg var henne

Ej, det var da alligevel vildt!!!

Men det er også lidt svært at tage sin læge seriøst, når hun sidder med sådan et lille paphjul og drejer, for at regne termin ud og så siger d. 22. - hvorefter man siger, at ens cyklus er 31 dage (altså tre dage længere end normalen og hjulet regner ud efter) og hun så rykker termin seks dage i stedet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.