Bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. marts 2014

moaren

Hvordan har det været hos jeres dagplejer? Skulle de små sover morgenlur inde kl. 9? Sådan er det hos os (tror faktisk hele kommunen har den "regel") og det er jo som sådan meget forståeligt, men jeg syntes bare det er rigtig tidligt og er bange for, om min kære søn får for lidt søvn. 

Han snakket med vores dagplejer, som er rigtig sød, men har ikke fornemmelsen af, at der er noget et gøre. Han skal nok bare tilpasse sig de nye rutiner. 

Hvad tænker i?

Han er 10 måneder og er ved at blive indkørt pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

TNBC

Moaren skriver:

Hvordan har det været hos jeres dagplejer? Skulle de små sover morgenlur inde kl. 9? Sådan er det hos os (tror faktisk hele kommunen har den "regel") og det er jo som sådan meget forståeligt, men jeg syntes bare det er rigtig tidligt og er bange for, om min kære søn får for lidt søvn. 

Han snakket med vores dagplejer, som er rigtig sød, men har ikke fornemmelsen af, at der er noget et gøre. Han skal nok bare tilpasse sig de nye rutiner. 

Hvad tænker i?

Jeg kan sku ikke huske det. Men jeg tænker at det er fordi de jo tager ud til ting kl.9, legepladser, legestuer.

Hvis din søn sover til kl.8 behøver han jo ikke sove før til eftermiddag. Men hvis han nu står op kl.5-6 stykker er en lille lur jo fint. 

Hvor meget sover han om natten? 

Anmeld

17. marts 2014

moaren

Yurie skriver:

Jeg kan sku ikke huske det. Men jeg tænker at det er fordi de jo tager ud til ting kl.9, legepladser, legestuer.

Hvis din søn sover til kl.8 behøver han jo ikke sove før til eftermiddag. Men hvis han nu står op kl.5-6 stykker er en lille lur jo fint. 

Hvor meget sover han om natten? 

Ja, det er fordi de starter deres aktiviteter kl 9 og det kan jeg også sagtens forstå. Er bare nervøs for, om det er for lidt søvn.

Pt. Sover han omkring 10 timer om natten, men han kommer også meget sent i seng. Der bliver helt sikkert anderledes når han starter fuldt op i dagplejen, så det kommer nok til at gå fint alligevel 

Anmeld

17. marts 2014

TNBC

Moaren skriver:

Ja, det er fordi de starter deres aktiviteter kl 9 og det kan jeg også sagtens forstå. Er bare nervøs for, om det er for lidt søvn.

Pt. Sover han omkring 10 timer om natten, men han kommer også meget sent i seng. Der bliver helt sikkert anderledes når han starter fuldt op i dagplejen, så det kommer nok til at gå fint alligevel 

Ja ti timer er ikke meget, men børn er jo forskellige og han skal nok vænne sig til det

Anmeld

17. marts 2014

L&V

Moaren skriver:

Hvad tænker i?

Det ville vores dagplejer gerne men det ku ikke altid lade sig gøre så det var ikke noget der var en fast regel.. tror os hellere hun ville ha et veludhvilet og glad barn end en sur og overtræt unge så hun var large.. det er også mit indtryk at de er det i den vuggestue vores søn skal i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.