Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor11 skriver: Læste lige en lidt for detaljeret beskrivelse Bare på tekst var jeg ved at blive dårlig over den.... Pyyyyyh. Og der er en 2'er der lyder endnu endnu endnu værre.... Ad ad ad.
Læste lige en lidt for detaljeret beskrivelse Bare på tekst var jeg ved at blive dårlig over den.... Pyyyyyh. Og der er en 2'er der lyder endnu endnu endnu værre.... Ad ad ad.
ja og så lige at de er igang med at lave en 3'er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: ja og så lige at de er igang med at lave en 3'er
Ej nej nej dog Det kan da næsten umuligt blive klammere.
Nogengane undre jeg mig over hvordan sådan en idé kan dukke op hos manus forfattere De må da have en eller anden løs forbindelse! Hahaha
Mor11 skriver: Ej nej nej dog Det kan da næsten umuligt blive klammere. Nogengane undre jeg mig over hvordan sådan en idé kan dukke op hos manus forfattere De må da have en eller anden løs forbindelse! Hahaha
ja det var også det jeg tænkte da jeg så det
Men ja har tit tænkt tanken faktisk... hmm de må altså have en syg tanke gang dem der finder på sådanne film
Jeg ville sgu være lidt skeptisk hvis jeg kendte en der var kommet på sådan en ide haha
Jeg er ellers ikke sart,men den er klam.
Har ikke set nummer 2 endnu ,men det skal jeg helt sikkert
Men den første fik mig til at væmmes,og den er sådan en film man tænker så underligt over-
Carina:-) skriver: Jeg er ellers ikke sart,men den er klam. Har ikke set nummer 2 endnu ,men det skal jeg helt sikkert Men den første fik mig til at væmmes,og den er sådan en film man tænker så underligt over-
2'eren skulle være filmet meget detaljeret og sindsygt klamt. Læste om den tidligere og anmelderen beskrev en specifik scene som seriøst fik kvalmen frem hos mig.
Mor11 skriver: 2'eren skulle være filmet meget detaljeret og sindsygt klamt. Læste om den tidligere og anmelderen beskrev en specifik scene som seriøst fik kvalmen frem hos mig.
Uhh -glæder mig
Carina:-) skriver: Uhh -glæder mig
Haha, jeg er normalt god til gys, men de her ved jer sgu ikk om jeg kan klare.
Den sidste jeg så, som sad lidt for længe i mig var "would you rather".
Mor11 skriver: Haha, jeg er normalt god til gys, men de her ved jer sgu ikk om jeg kan klare. Den sidste jeg så, som sad lidt for længe i mig var "would you rather".
Den er også god
Må jeg spørge om hvor du har læst anmeldelsen
Rinepigen skriver: Må jeg spørge om hvor du har læst anmeldelsen
Hehehe, er du alligevel nysgerrig
http://sorensencinema.blogspot.dk/2012/01/anmeldelse-human-centipede-2-full.html?m=1
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128