Hikke hos baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
13 svar
10 synes godt om
16. marts 2014

1234rj

Er det normalt at baby har hikke flere gange om dagen?? Synes min lille pige tit har hikke inden i maven.. Er 32+3 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Lykke:)

1234rj skriver:

Er det normalt at baby har hikke flere gange om dagen?? Synes min lille pige tit har hikke inden i maven.. Er 32+3 :-)

Jep!
Min søn hikkede rigtig rigtig meget!

Anmeld

16. marts 2014

1234rj

Lykke:) skriver:

Jep!
Min søn hikkede rigtig rigtig meget!

Super :-) hihi, det så sjovt at mærke.

Anmeld

17. marts 2014

Sujan

Min datter havde konstant hikke til sidst... Og lige da hun kom ud hikkede hun også meget:-)

Anmeld

17. marts 2014

Lykke:)

1234rj skriver:

Super :-) hihi, det så sjovt at mærke.

Ja, meget.

Anmeld

17. marts 2014

AnonymMor

1234rj skriver:

ja det er meget normalt kan huske da jeg var ca 20 uger henne tænkte jeg "hvorfor hikker min baby ikke" men da jeg ramte uge 30 ca hikkede min datter nærmest konstant 

Anmeld

17. marts 2014

Mama2012

Åhhh !!! Det vækker minder! Vores søn hikkede hele tiden og jeg har så mange film af maven, der hopper og danser 

Da han kom ud gik der heller ikke fem minutter før han fik hikke første gang - og så grinede vi begge helt vildt, for så kunne vi virkelig kende ham 

Tror det er helt normalt, med al det fostervand de drikker hele tiden 

Anmeld

17. marts 2014

justagirl

JA men kan godt forstå du undres .. Jeg tænkte alt muligt med bare hun ikke drukner haha.. fordi det var så tit.. nu er jeg snart 38 uger.. og nu sker det kun 1 gang om dagen.. eller hver 2 dag

Anmeld

17. marts 2014

MyLove E

Min sparkede ikke så meget. Men min mand mærke/ så ham flere gange om dagen, fordi han hikkede og hikkede ;-)

Anmeld

17. marts 2014

ZaraJaza

Hvordan føles det når baby hikker i maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.