Barn på 11 dage vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2014

LineaFonvig

Jeg har som overskriften siger en dreng på 11 dage. Han vil simpelthen ikke falde i søvn. Det er galt hver gang han skal sove, men værst om aftenen. Vi kan bruge 2 1/2 time på at få ham til at sove. Han ligesom powernapper, hvor han falder i søvn et par minutter, og så vågner han op og vil ikke sove,  selvom han ligger nøjagtig samme sted som han faldt i søvn før. Det kan han gøre flere gange, men han falder ikke ordentlig i søvn før efter laaang tid.

Det er barn nummer 2, og det første barn var heller ikke til at få til at sove. Vi måtte gå rundt med ham på armen mange timer i mange måneder, og jeg kan mærke at jeg allerede nu er bange for at nummer to bliver på samme måde. Det er så jeg har lyst til at stortude hver aften af bare afmagt!!

Nogen der har nogle gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
LineaFonvig skriver:

Jeg har som overskriften siger en dreng på 11 dage. Han vil simpelthen ikke falde i søvn. Det er galt hver gang han skal sove, men værst om aftenen. Vi kan bruge 2 1/2 time på at få ham til at sove. Han ligesom powernapper, hvor han falder i søvn et par minutter, og så vågner han op og vil ikke sove,  selvom han ligger nøjagtig samme sted som han faldt i søvn før. Det kan han gøre flere gange, men han falder ikke ordentlig i søvn før efter laaang tid.

Det er barn nummer 2, og det første barn var heller ikke til at få til at sove. Vi måtte gå rundt med ham på armen mange timer i mange måneder, og jeg kan mærke at jeg allerede nu er bange for at nummer to bliver på samme måde. Det er så jeg har lyst til at stortude hver aften af bare afmagt!!

Hej, min dreng var 3 mdr. Inden vi kunne lægge ham fra os. Og det skete kun fordi vi købte en slyngevugge. Det var klart vores redning Ellers har jeg ingen gode råd. Mange spædbørn vil vel bare helst ligge helt tæt.

Anmeld

16. marts 2014

L&V

LineaFonvig skriver:

Hvordan gør i med at putte.. Sover i sammen eller sover bebs for sig selv.. Bliver bebs lagt eller hvordan?

Anmeld

16. marts 2014

Goggelogge

Det ville min lille Andrea heller ikke, først da vi begyndte flaske og kom til kiropraktor, der fik vi en helt anden pige

Anmeld

29. marts 2014

LineaFonvig

Goggelogge skriver:

Det ville min lille Andrea heller ikke, først da vi begyndte flaske og kom til kiropraktor, der fik vi en helt anden pige

Hvad var der galt siden i tog til kiropraktor? 

Anmeld

29. marts 2014

Clisolka

LineaFonvig skriver:

Jeg har også et lille hængetræ herhjemme - han har bestemt ikke været vild med at sove, men han ændrede sig da han blev 8-9 uger. Nu er han 6½ mrd. gammel og er først nu begyndt at kunne falde i søvn selv. 

Vi har svøbt ham ind i en dyne og siddet med ham, det hjalp ham til at falde i søvn 

Anmeld

29. marts 2014

Goggelogge

LineaFonvig skriver:

Hvad var der galt siden i tog til kiropraktor? 

Hun var låst i nakken, havde noget i ryggen som skulle på plads og noget med den ene arm.. Men hvor var det dejligt efter - den sødeste dejligste lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.