et godt blowjob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
2 svar
5 synes godt om
16. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Ja ... har ikke den store erfaring inden for BJ, min tidligere kæreste var omskåret, og nu har jeg fået mig en ny kæreste, - han er ikke omskåret - lidt mærkeligt spørgsmål, men gør man noget anderledes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

justagirl

Anonym skriver:

Hej med jer.

Ja ... har ikke den store erfaring inden for BJ, min tidligere kæreste var omskåret, og nu har jeg fået mig en ny kæreste, - han er ikke omskåret - lidt mærkeligt spørgsmål, men gør man noget anderledes??

min er også omskåret :i og nej.. det er nu mere rart at give bj når der intet forhud er! ! kunne aldrig drømme om at sætte munden om en med forhud nu! ..

Anmeld

16. marts 2014

Newsence

har aldrig prøvet en der var omskåret så for mig er det andet helt normalt. Må nu sige at det på ingen måde er ulækkert.
Tja ved jo ikke hvad man gør anderledes men brug munden til at skubbe huden tilbage og leg så som du plejer.

Men det bedste råd jeg kan give er at fortælle kæresten at du her er på bar bund. Så kan I gøre det til en leg at "oplærer " hinanden og så er det bare at prøve sig frem.

Mænd er lige så forskellige som kvinder - og hvad der virker på den ene er måske ikke fedt på den anden - uanset om de er omskåret eller ej- så hver gang man får ny partner skal man lige lærer denne person at kende på den måde.
Så ro på- fortæl ham hvad du tænker og så er det ellers bare om at komme igang med at hygge og lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.