Jeg har gået ledig, og har søgt over 117 jobs, uden resultat. :-(
Jeg er tilknyttet en masse vikarbureauer, og har været ude som vikar for det ene vikarbureau da jeg var fritstillet fra mit tidligere job, og altså før jeg blev ledig.
Nu har jeg så en samtale ved vikarbureauet, om det job tæt ved hvor jeg bor. Det er kun 4 timer om dagen, så jeg har været ved at undersøge supplering af dagpenge reglerne. Og det der fint ud, med 30 uger med supplerende dagpenge.
Men nu er det så det kunne være et problem, mig og manden er blevet gravide her i sidste måned.
Men jeg har altså bestemt ikke tænkt mig at sige det til samtalen på vikarbureauet.
Jeg vil virkelig gerne have vikar jobbet, så jeg optjener nogle timer og får noget erfaring. Og jeg mener da ikke, at jeg er vildt fræk, ved at fortie det, da det jo kun er er vikariat. Og at jeg under alle omstændigheder, alligevel ikke ville blive der mere end de 30 uger jeg kan få supplerende dagpenge. Og går alt vel skal jeg jo ikke stoppe ret meget tidligere end de 30 uger, inden barsel. Og jeg ender jo lige meget hvad på barselsdagpenge.
Men det er jo heller ikke unormalt at man først senere opdager man er gravid. 
Men jeg føler mig lidt som en røv, men jeg vil frygtelig gerne have jobbet, skal til samtale på vikarbureauet i morgen. 
Anmeld