Sleebee/voksipose vs. dyne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2014

birthee

Gode råd søges 

Alexander er 14 mdr ( - tiden går alt for stærkt ) - og bliver ved at sparke dynen af i barnevognen... Så jeg skiftede hans babydyne ud med en juniordyne - den sparker han også af... Så nu er jeg ude i overvejelser omkring en sleebee/voksipose - han får jo kolde ben, den lille dreng - for strømperne ryger også...

Hvad er jeres erfaringer med sådanne "soveposer" - eller har I nogle gode tricks til at få dem til at beholde dynen på?

God søndag 

Mvh. Birthe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Mama2012

Vi har brugt voksi til vores søn, da han sov ude sidste vinter (7-10 mdr ca) og i år bruger vi dyne i stedet. Han sparker også dynen af, men er desværre blevet for stor til at kunne ligge i vognen med voksi - kunne han det, ville vi helt sikkert lægge ham i den nu også! Vi har i stedet valgt, at give ham strømpebukser og tynde uldbukser på under babydynen i vognen, så selv om han sparker dynen af, så har han stadig noget varmt på - på rigtig kolde dage får han også små 'dynefutter' på fødderne

Håber det kan hjælpe lidt 

Anmeld

17. marts 2014

Jupiter

Jeg har også en datter der sover uden dyne, fordi hun sparker den af 

Jeg er KÆMPE fan at slee-bee i barnevognen. Specielt fordi man kan holde den lukket ved at køre snorene fra siderne igennem den midterste dyne-del, når man har pakket barnet godt ind.

På den måde hænger dynen fast oppe ved den øverste knap, og hele vejen ned, og så kan hun IKKE sparke den af, eller åbne den halvt eller noget 

(håber det gav mening )

Anmeld

17. marts 2014

Alexander&Lærke

Jeg er også fan af sleebee posen, nu er det nok noget tid siden jeg har har brugt det, men begge min har sovet med den. Jeg elsker at de er så godt pakket ind og de har altid været dejlige varme at få op af vognen igen.... om vinteren havde jeg 2 dyner og og i foråret/efteråret havde jeg en i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.