Øget risiko og moderkagebiopsi... Hvem har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Sommerfugl86 skriver:

Jeg mener tallet her var 1:256 for Trisomi 18, og det var en sund og rask dreng, men ventetiden er modbydelig!

Tak for svar :-)

Dejligt jeres dreng var sund og rask.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg går i disse dage og venter på svar fra moderkagebiopsi taget tidligere på ugen.

Jeg er lidt nysgerrig omkring at høre fra andre, der har været det samme igennem? Og hvordan gik det? Var barnet sundt og rask eller? Og hvad lå jeres risikotal på?

Jeg er selv sagt meget nervøs for det kommende svar - Håber jo at alt er okay med vores lille baby.

Jeg har prøvet det 3 gange nu.

1.gang - 1:7 og hun havde en kromosomfejl, så vi afbrød graviditeten.

2. gang - Fik ikke noget tal, det var et tilbud pga. første graviditet, alt var fint.

3. gang - 1:2 og de var 120% sikre på at der var en kromosomfejl. Elina ville det anderledes og var sund og rask. :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. marts 2014

MMOGM

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg går i disse dage og venter på svar fra moderkagebiopsi taget tidligere på ugen.

Jeg er lidt nysgerrig omkring at høre fra andre, der har været det samme igennem? Og hvordan gik det? Var barnet sundt og rask eller? Og hvad lå jeres risikotal på?

Jeg er selv sagt meget nervøs for det kommende svar - Håber jo at alt er okay med vores lille baby.

Fik en tallene 1:87, 3 dage efter kom brevet med at vi ventede os en sund og rask dreng 

Krydser for at alt er okay hos dig 

Anmeld

16. marts 2014

liten-mamma

Anonym skriver:

Hej med jer.

Kan ikke huske risiko tallet, men det var ret lavt. Det var noget i mit blod der gjorde at tallet var lavt, hendes nakkefold var fin. 

Vores datter er fuldkommen sund og rask

Anmeld

16. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hej med jer.

Fik også lavede men ikke pga tal eller nakkefold for det var helt perfekt. Men han havde noget på halsen de ikke kunne tyde hvad var. Men han er sund og rask.

Anmeld

16. marts 2014

Dinsen

her var tallet 1:128
ventetiden var frygtelig, men de var så søde og rare på sygehuset at de ringede med svar - fik den lavet torsdag aften, og de ringede fredag - heldigvis med beskeden om at vi ventede os et sundt og rask barn

og vores søn fejler bestemt intet den dag i dag

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Jeg har prøvet det 3 gange nu.

1.gang - 1:7 og hun havde en kromosomfejl, så vi afbrød graviditeten.

2. gang - Fik ikke noget tal, det var et tilbud pga. første graviditet, alt var fint.

3. gang - 1:2 og de var 120% sikre på at der var en kromosomfejl. Elina ville det anderledes og var sund og rask. :-)

Dejligt I har 2 raske børn.

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Fik en tallene 1:87, 3 dage efter kom brevet med at vi ventede os en sund og rask dreng 

Krydser for at alt er okay hos dig 

Dejligt jeres dreng var sund og rask.

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Kan ikke huske risiko tallet, men det var ret lavt. Det var noget i mit blod der gjorde at tallet var lavt, hendes nakkefold var fin. 

Vores datter er fuldkommen sund og rask

Dejligt, at hun er sund og rask.

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Fik også lavede men ikke pga tal eller nakkefold for det var helt perfekt. Men han havde noget på halsen de ikke kunne tyde hvad var. Men han er sund og rask.

Dejligt han ikke fejlede noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.