Mops opdrætter Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
5 svar
6 synes godt om
16. marts 2014

ESV

Hej folkens

Vi har længe snakket om at vi skulle have en hund og er efter laaaaaang tids snakken frem og tilbage blevet enige om at det skal være en Mops. Er der nogen der har kendskab til en god og kærlig mopsopdrætter ??

Og ja jeg kan godt Google det men det er lidt nemmere hvis nogen siger god for stedet, man kan jo få alt til at se positivt ud på en hjemme side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Isabella_mor

Nu har jeg selv en mops. Og jeg vil råde jer til at lade være med at købe en ægte mops. Den race har så mange komplikationer grundet den avl der er sket med dem. Vil du have en mops, så køb en der er en andrn blanding i. Vores har 1/4 schitzu og 3/4 mops. Vi har ikke så mange komplikationer med ham (selvom vi har haft lidt) som vi kunne have haft hvis han var 100% ægte. 

Hvis i ikke har tænkt jer at skulle bruge den til noget andet end familiehund, så er en stamtavle ligegyldig. 

Bare et godt råd.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2014

ESV

Isabella_mor skriver:

Nu har jeg selv en mops. Og jeg vil råde jer til at lade være med at købe en ægte mops. Den race har så mange komplikationer grundet den avl der er sket med dem. Vil du have en mops, så køb en der er en andrn blanding i. Vores har 1/4 schitzu og 3/4 mops. Vi har ikke så mange komplikationer med ham (selvom vi har haft lidt) som vi kunne have haft hvis han var 100% ægte. 

Hvis i ikke har tænkt jer at skulle bruge den til noget andet end familiehund, så er en stamtavle ligegyldig. 

Bare et godt råd.  

Tak for dit svar. Vi ved heldigvis godt hvad vi går ind til da kæresten tidligere har haft en mops. Og ja det er bare en familie hygge hund ingen udstilling og ingen avl

Anmeld

16. marts 2014

Emilie91

ESV skriver:

Hej folkens

Vi har længe snakket om at vi skulle have en hund og er efter laaaaaang tids snakken frem og tilbage blevet enige om at det skal være en Mops. Er der nogen der har kendskab til en god og kærlig mopsopdrætter ??

Og ja jeg kan godt Google det men det er lidt nemmere hvis nogen siger god for stedet, man kan jo få alt til at se positivt ud på en hjemme side.

Tillykke med jeres valg Det er fantastisk med hund jo Så det er da dejligt for jer... Og mopsen er da også bare en lækkerbisken Jeg har (desværre) ikke selv en mops. Men  har en veninde som har en og den har jeg passet et par gange. En overlækker lille "baby". Ja det er lidt en baby man får sig  Du må lige ligge billeder ind når du får den ikk ? Her er min "baby". En lille Staff  

Anmeld

16. marts 2014

IdasSmor

ESV skriver:

Hej folkens

Min mor har mops hvalpe. 

Se se hendes hjemmeside 

skovmopse.dk

Anmeld

16. marts 2014

IdasSmor

Jeg har dog selv basset hound en dejlig hund 

Har to og de elskeeeeer børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.