Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Annette A skriver: Hej. Vi har siden december haft en skøn schæfer som fylder 2 år om nogle dage. Hun har et navn der er vanskeligt at sige når man kalder på hende mv. Ingen af os synes navnet falder nemt at sige og hun reagerer på alle navne vi siger til hende så det er vist intet problem at omdøbe hende. Men at finde det rette navn er sværere synes vi. For man er jo vænnet til det navn hun har og derfor vil jeg prøve at søge inspiration udefra. Jeg har netop valgt ikke at at skrive hende nuværende navn for ikke at det hindrer en i at tænke ud af boksen, som det gør hos os. Så hvis I har nogle forslag til hvad hun ligner modtages de gladeligt. Hendes personlighed er at hun er en kærlig, glad og ivrig pige. Tak.
Hej. Vi har siden december haft en skøn schæfer som fylder 2 år om nogle dage. Hun har et navn der er vanskeligt at sige når man kalder på hende mv. Ingen af os synes navnet falder nemt at sige og hun reagerer på alle navne vi siger til hende så det er vist intet problem at omdøbe hende. Men at finde det rette navn er sværere synes vi. For man er jo vænnet til det navn hun har og derfor vil jeg prøve at søge inspiration udefra. Jeg har netop valgt ikke at at skrive hende nuværende navn for ikke at det hindrer en i at tænke ud af boksen, som det gør hos os. Så hvis I har nogle forslag til hvad hun ligner modtages de gladeligt. Hendes personlighed er at hun er en kærlig, glad og ivrig pige. Tak.
Aika
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tessi
super lækker tøs
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
esioul skriver: Aika
Hold nu helt op hvor er hun smuk
Vi havde planer om at få en schæfer-tæve (sådan blev det så aldrig), og vi har også en forkærlighed for de semi-langhårede.
Hun skulle have heddet Nala (vi havde en Nemo i forvejen)
KIKI -var det første der faldt mig ind da jeg så billedet
Gia, (jia) kort og præcist navn, der ofte er lettere at reagere på for hunden
Betty ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128