Har Været Til Vægtscanning I Dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Nanna1985

Hej Piger.. Jeg bliver fulgt med vægtscanninger, da min datter vejede 4000 G og det var ALT for stort til mig, så det endte desværre i aks, der blev jeg så heller ikk bedøvet ordentligt AV AV  

Så denne gang har vi lavet en fødeplan og de har virkelig været søde og forstående.. Lille pigen vejer 3010 G allerede  Jeg har termin D. 1 September og de kan tage op til 1 kilo på den sidste måned, så ville hun ende med vægt på over de 4000 G og der skal vi slet ikk op..!!

Jeg har fået en tid til endnu en vægtscanning her D. 18, wee kun 12 dage til  Hvis hovedet står fast D. 18 vil jeg blive sat igang.. Hvis ikke, bliver det nok et planlagt kejersnit  Det vil jeg for ALT i verden gerne undgå, så jeg krydser óg håber inderligt på at hovedet har sat sig fast til D. 18  

Det er SÅ VILDT at tænke på, at om små 14-15 dage bliver vi forældre til endnu en smuk prinsesse pige, som skal hedde Mercedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Mathilde

Uh jeg skal nok krydse fingre for, at hovedet står fast, så du kan blive sat igang og få lov til at føde din lille pige selv Det vil du jo så gerne og det er også en vild oplevelse!
Så jeg håber at alt forløber efter planen

Knus Mathilde

Anmeld

6. august 2009

H+S Skjolgborg.

Nanna1985 skriver:

Hej Piger.. Jeg bliver fulgt med vægtscanninger, da min datter vejede 4000 G og det var ALT for stort til mig, så det endte desværre i aks, der blev jeg så heller ikk bedøvet ordentligt AV AV  

Så denne gang har vi lavet en fødeplan og de har virkelig været søde og forstående.. Lille pigen vejer 3010 G allerede  Jeg har termin D. 1 September og de kan tage op til 1 kilo på den sidste måned, så ville hun ende med vægt på over de 4000 G og der skal vi slet ikk op..!!

Jeg har fået en tid til endnu en vægtscanning her D. 18, wee kun 12 dage til  Hvis hovedet står fast D. 18 vil jeg blive sat igang.. Hvis ikke, bliver det nok et planlagt kejersnit  Det vil jeg for ALT i verden gerne undgå, så jeg krydser óg håber inderligt på at hovedet har sat sig fast til D. 18  

Det er SÅ VILDT at tænke på, at om små 14-15 dage bliver vi forældre til endnu en smuk prinsesse pige, som skal hedde Mercedes

EJJJJ første lyd det ikke fedt...
Men derefter jooo mega fedt ja tænk engang af i snart blever forældre + førtid...

Håber hovede stå fast og du så føde hende..
Mvh Henriette

Anmeld

6. august 2009

Nanna1985

Tusind tak Tøser.. Jeg håber os at jeg kan føde selv.. Vil for ALT i verden undgå et kejsersnit igen. Det var en GANSKE forfærdelig oplevelse

Anmeld

6. august 2009

Bubbi

Vil krydse mine fingere for at lille pigen står fast og kan gøre hendes mors ønske til opfyldelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.