Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Tjek lige med vuggestuen om de må servere agurkestænger, det må de nemlig ikke i Theas vs Må der serveres svinekød, for så kan du lave små spyd med deller eller evt fiskedeller og noget grønt, jeg tænker kogt gulerod, broccoli og peberfrugt Ellers nogle boller, knækbrød, skorper eller lignende og frugt der er skåret ud.
Tjek lige med vuggestuen om de må servere agurkestænger, det må de nemlig ikke i Theas vs Må der serveres svinekød, for så kan du lave små spyd med deller eller evt fiskedeller og noget grønt, jeg tænker kogt gulerod, broccoli og peberfrugt Ellers nogle boller, knækbrød, skorper eller lignende og frugt der er skåret ud.
Hvorfor må der ikke serveres agurkestænger?.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pastasalat, med ærter og skinketern,
--------ll------- majs og tun
kogte gullerod eller agurkestave
stm2812 skriver: Hvorfor må der ikke serveres agurkestænger?.
tarkoflen skriver: Jeg tror det er fordi det også er en hård grøntsag for de små der endnu ikke har tænder, men kun gummer at tygge med
Jeg tror det er fordi det også er en hård grøntsag for de små der endnu ikke har tænder, men kun gummer at tygge med
Nåårh ja selvfølgelig. Faldt mig slet ikke ind hehe. Tænkte også at agurk jo er en meget uskyldig grøntsag, tænkte slet ikke i de baner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128