Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lillemanden kom til verden 38+3 d. 5/3-14 kl. 00:19 på Herlev hospital, ved en god men meget hurtig fødsel.
3148 g og 51 cm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina74 skriver: Lillemanden kom til verden 38+3 d. 5/3-14 kl. 00:19 på Herlev hospital, ved en god men meget hurtig fødsel. 3148 g og 51 cm
hvor er han sød! tillykke
Tillykke med ham han er fin.
Jeg er helt væk i ham <3
Christina74 skriver: Jeg er helt væk i ham <3
han er virkelig sød jeg venter os en dreng har termin om 6 uger
jeg kan slet ikke forstå at det er snart, og ligepludselig er han der bar, havde du det ik os sådan.
Tillykke- han er rigtig fin
E.J.mor. skriver: han er virkelig sød jeg venter os en dreng har termin om 6 uger jeg kan slet ikke forstå at det er snart, og ligepludselig er han der bar, havde du det ik os sådan.
Jo vi var meget utålmodige men da vandet gik var vi begge sådan lidt allerede nu i uge 38 :-)
Christina74 skriver: Jo vi var meget utålmodige men da vandet gik var vi begge sådan lidt allerede nu i uge 38 :-)
ja det kan jeg godt forstå, i min sidste graviditet skete det i 36+0 såååå jeg tænker da lidt om ham her så os mon kommer før gg taskerne og autostolen er klar og er i bilen så man ik ska tænke på det gg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128